Dit is het probleem:
Als ik op een link klik die naar een niew venster gaat (bijvoorbeeld de GoT links op de Tweakers Frontpage) krijg ik een leeg scherm, dat wit is ov doorzichtig. Dit gebeurt ook als ik bij gewone links kies voor 'openen in nieuw venster'. Links via MSN worden wel goed geopend in een nieuw venster.
Dit heb ik al geprobeert:
- Ik heb twee artikelen uit de Microsoft Knowledge Base gelezen en de mogelijke oplosingen uitgeprobeer (Uit de Faq van GoT)
- Ik heb op de search gezocht en enkele artikellen gevonden, maar die boden geen uitkomst.
- Ik heb het systeemregister hersteld met een versie uit de tijd dat de fout er nog niet inzat
- Ik heb Internet Explorer geherinstalleerd (6.0, SP1)
Enkele Systeemspecificaties:
- Windows 98 Se (Geheel geupdate)
- Internet Explorer 6.0 SP1
- Ik heb GEEN firewalls geinstalleerd
- Ik heb GEEN Spyware geinstalleerd (gechecked met nieuwste Ad-aware)
- Meer systeemspecificaties
Als ik op een link klik die naar een niew venster gaat (bijvoorbeeld de GoT links op de Tweakers Frontpage) krijg ik een leeg scherm, dat wit is ov doorzichtig. Dit gebeurt ook als ik bij gewone links kies voor 'openen in nieuw venster'. Links via MSN worden wel goed geopend in een nieuw venster.
Dit heb ik al geprobeert:
- Ik heb twee artikelen uit de Microsoft Knowledge Base gelezen en de mogelijke oplosingen uitgeprobeer (Uit de Faq van GoT)
- Ik heb op de search gezocht en enkele artikellen gevonden, maar die boden geen uitkomst.
- Ik heb het systeemregister hersteld met een versie uit de tijd dat de fout er nog niet inzat
- Ik heb Internet Explorer geherinstalleerd (6.0, SP1)
Enkele Systeemspecificaties:
- Windows 98 Se (Geheel geupdate)
- Internet Explorer 6.0 SP1
- Ik heb GEEN firewalls geinstalleerd
- Ik heb GEEN Spyware geinstalleerd (gechecked met nieuwste Ad-aware)
- Meer systeemspecificaties
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 16:00 ]