Toon posts:

[IE6.0-Win98SE] Nieuwe vensters hebben geen Inhoud

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit is het probleem:
Als ik op een link klik die naar een niew venster gaat (bijvoorbeeld de GoT links op de Tweakers Frontpage) krijg ik een leeg scherm, dat wit is ov doorzichtig. Dit gebeurt ook als ik bij gewone links kies voor 'openen in nieuw venster'. Links via MSN worden wel goed geopend in een nieuw venster.

Dit heb ik al geprobeert:
- Ik heb twee artikelen uit de Microsoft Knowledge Base gelezen en de mogelijke oplosingen uitgeprobeer (Uit de Faq van GoT)
- Ik heb op de search gezocht en enkele artikellen gevonden, maar die boden geen uitkomst.
- Ik heb het systeemregister hersteld met een versie uit de tijd dat de fout er nog niet inzat
- Ik heb Internet Explorer geherinstalleerd (6.0, SP1)

Enkele Systeemspecificaties:
- Windows 98 Se (Geheel geupdate)
- Internet Explorer 6.0 SP1
- Ik heb GEEN firewalls geinstalleerd
- Ik heb GEEN Spyware geinstalleerd (gechecked met nieuwste Ad-aware)
- Meer systeemspecificaties

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 16:00 ]

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Je geeft aan de GoT search gebruikt te hebben. Als ik zoek, krijg ik best wel veel oplossingen. Misschien handig om even specifiek aan te geven welke van deze oplossingen je allemaal al hebt geprobeerd. :)

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal. Weet het, krijgt toch wel een paar pagina's als je op Internet EN Explorer EN leeg zoekt. Maar de meeste hebben als eindoplossing toch wel dat Microsoft Knowledge Base artikel (met de regsvr32.exe urlmon.dll en ander dll bestanden oplossing)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 11:35 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Je zegt dat je toch wel hebt gezocht.

Dan nog een vraag van mij... heb je Wanadoo? Of een andere ISP waarvan je internet aan de praat heb weten te krijgen d.m.v hun installatie CD?

edit Ja, F_J_K, verwijs ze in die nieuwe FAQ a.u.b. meteen door naar mozilla.org... zucht.. al die IE problemen :/ ;)

[ Voor 26% gewijzigd door DeMoN op 09-06-2003 11:54 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inet explorer direct van Microsoft gedownload, zowel de eerste als de herinstallatie, gewoon een 'cleane' versie. Op de CD van mijn ISP staat geen Internet Explorer (en ja ook deze tip was ik tegengekomen, en had dus al gezecht DAT IE NIET WERKTE)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Google groups gaf me deze link met wat extra tips: http://www.mvps.org/inetexplorer/answers2.htm#blank_windows
O.a. kijken of de URL filetypes goed staan.

offtopic:
Als er hier een oplossing voor gaat komen moet ik die maar de FAQ gaan uitbreiden :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
DeMoN schreef op 09 juni 2003 @ 11:27:
edit Ja, F_J_K, verwijs ze in die nieuwe FAQ a.u.b. meteen door naar mozilla.org... zucht.. al die IE problemen :/ ;)
Mozilla is geen alternatief voor mij (of voor deze computer). Als de andere gebruikers zien dat er ook maar *iets* is verandert gaan ze geheel over de rooie, en geven ze mij de schuld van de fouten en problemen die zij hebben veroorzaakt, waarna ik ze weer kan oplossen. Als het aan mij had gelegen had ik al lang alleen maar Opera/Mozilla gedraaid :*)
F_J_K schreef op 09 June 2003 @ 11:50:
Google groups gaf me deze link met wat extra tips: http://www.mvps.org/inetexplorer/answers2.htm#blank_windows
O.a. kijken of de URL filetypes goed staan.

offtopic:
Als er hier een oplossing voor gaat komen moet ik die maar de FAQ gaan uitbreiden :P
Geen van die oplossingen werken hier :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik zet net mijn PC aan en hij deed het weer.... Vraag me niet wat er is gebeurt want mijn zus heeft vrijwel de gehele dag gecomputerd :)
Pagina: 1