Ik ben bezig een aanvullende webadmin voor Unreal Tournament te bouwen waarin o.a. mods aan-/uitgezet kunnen worden. Het script moet werken onder Linux. Probleem is alleen dat .ini-files van UT aan het einde van elke regel een 0D0A bevatten. Met andere woorden een \r\n.
Niet zo'n probleem met parsen zou je zeggen. Dat doe je gewoon even. Maar om één of andere reden pakt hij het helemaal niet.
Ik doe het volgende:
Ik wil met dit stukje code uit de inifile het AdminPassword laten vervangen. Echter hij geeft precies dezelfde regel code terug, zonder aanpassingen.
Als ik in vim precies hetzelfde stukje tekst aanmaak en dat dan met \n parse, werkt het correct. Ligt dus echt aan die returns. Chr(10) en Chr(13) gebruiken gaf hetzelfde effect als \r\n trouwens.
Iemand een idee hoe ik dit werkend kan krijgen? Alvast bedankt
Niet zo'n probleem met parsen zou je zeggen. Dat doe je gewoon even. Maar om één of andere reden pakt hij het helemaal niet.
Ik doe het volgende:
PHP:
1
2
| $nieuwestring = ereg_replace("\\[UTServerAdmin\.UTServerAdmin\]\r\nAdminUsername=(.*)\r\nAdminPassword=(.*)", "[UTServerAdmin.UTServerAdmin]\r\nAdminUsername=\\1\r\nAdminPassword=$newpass",$oudestring); |
Ik wil met dit stukje code uit de inifile het AdminPassword laten vervangen. Echter hij geeft precies dezelfde regel code terug, zonder aanpassingen.
Als ik in vim precies hetzelfde stukje tekst aanmaak en dat dan met \n parse, werkt het correct. Ligt dus echt aan die returns. Chr(10) en Chr(13) gebruiken gaf hetzelfde effect als \r\n trouwens.
Iemand een idee hoe ik dit werkend kan krijgen? Alvast bedankt
[ Voor 27% gewijzigd door curry684 op 08-06-2003 15:51 ]
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.