Toon posts:

Allerlei vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo heb de SPV sinds een aantal dagen. Gisteravond opgeladen via het net (had nog 2 streepjes). Vanmorgen aan en had ie nog maar 3 streepjes en lag toch eg vroeg op bed. Na weer een half uur opladen wel ineens 4 streepjes (= max).
Is het misschien zo dat na een maximale lading de SPV zichzelf weer automatisch gaat ontladen?? Heb nl. een mp3-speler (i-bead) die nie nare gewoonte heeft (ook met een Lion-batterij). Iemand anders dit ook wel eens opgevallen?

Nog een vraag: heb een aantal van mijn foto v.d. pc gedownload naar de SD card. Als je ze opent bij photo's geeft ie alle foto's weer maar ook alle plaatjes uit het spel Rebound. Die heb ik in het toestel zelf staan en niet op de SD-card en wil ze ook niet in de slideshow. Iemand enig idee hoe ik de plaatjes hieruit verwijder zonder het spel te beschadigen?

Volgende vraag: had op een vorig topic gelezen dat de SPV via de pc kon internetten. Heb instellingen volgens het boekje ingesteld (allebei via pass through connection o.i.d.). Ik dacht dat alles wat ik zou doen, b.v. sites aanroepen te zien zou zijn op het scherm van de SPV of is dit niet mogelijk?
Uitgeprobeerd maar het bleek via mijn sharegegevens dat de verbruikte data er wel afgingen. Was nu al over de 2 MB heen.:'(
Snap daar trouwens ook niks van. Heb nog maar een paar keer een site opgeroepen waaronder de SNS en de ANWB zoals ik in een eerder bericht al aangaf en dit lukte steeds niet omdat ik en de juiste explorerversie niet heb IE 3.0 of hoger en javascript ontbreekt. Heb de reacties bekeken o.a. van ATHomer (bedankt) maar ik weet niet hoe ik java er op moet krijgen. Kunnen jullie wel anwb.nl of sns.nl oproepen. SNS maakt reclame voor dit toestel en staat zelfs voorgeprogrammeerd bij share orange onder sites.
Bij mij blijft ie dan hangen op de startpagina's.
Is het dan zo dat als je een site oproept en b.v. vergeet je af te melden en de lijn blijft open je ook betaald. Ik dacht alleen voor het binnenhalen en versturen van data en niet voor het online zijn? Alles wat je meer verbruikt dat de 2 MB gaat dat van je andere tegoed af (in mijn geval 20 euro) of moet je dat nog eens apart betalen?
Verder hebben julie het aldoor over een taskmanager. Waar haal ik dat weg, snap er echt nix van.
Iedereen alvast bedankt voor alle tips en veel plezier/ergernis:) :( met de SPV gewenst.

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 08:51

Emerge

Bifidus schmifidus

Lekker duidelijke topictitel, en wat is eigenlijk een SPV???

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

Verwijderd

Als het de SPV van Orange is, kan het dan niet in dit topic: [rml]Orange SPV Smartphone [ Deel 2][/rml]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Voor de SPV is inderdaad een apart topic :)

[rml]Orange SPV Smartphone [ Deel 2][/rml]

Wil je daar verder gaan? thnx !

Dit topic is gesloten.