Toon posts:

[monitor] LG 700P wazig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb afgelopen week via internet een LG 700P Flatron 17" gekocht bij HardwareConcurrent welke snel en netjes afleverden. Alleen nu ik een tijdje met die monitor draai merk ik dat hij op bepaalde punten wat wazig is. Ik heb al diverse instellingen geprobeerd, zelf monitor op een andere PC aangesloten maar hij blijft op bepaalde punten wazig (misschien is wazig een te groot woord, laat ik het wat flets noemen).

Nu wil ik de monitor dus om laten ruilen alleen vraag ik me af of ik dan bij de winkel (HardwareConcurrent) moet wezen of bij LG zelf. Gezien ik hem op inernet heb gekocht rij ik niet zo even van Zwolle naar Breda om hem om te laten ruilen bij de winkel.

Verwijderd

Eerst altijd bij de zaak informeren waar je hem hebt gekocht.

• Nesto
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09-2021

Nesto

Chef du production

Zou hem ook gewoon naar het bedrijf brengen.(van te voren eerst even bellen wat je het best kan doen, en daarna opsturen met de post)

Yes - OEM

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je hebt onsite garantie. LG ff opbellen, komen ze een nieuwe brengen. Gaat veel sneller dan via de winkel.

LGESE MONITOR SERVICE
Tel.: 036-547 89 99

edit:
ff telefoonnummer opgezocht

[ Voor 51% gewijzigd door Ares408 op 08-06-2003 14:05 ]

• MrUfip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-08-2022
zet je contract iets lager, als je contrast op 100% staat wordt ie ook snel wazig

Verwijderd

Topicstarter
Hardware concurrent laat weten dat ik de monitor naar hun kan terugsturen. Alleen dan kost me dat verzendkosten. En het is lomp om zo'n 17" even terug te sturen. Vandaar dat ik het dan maar via die LG Monitor Service ga doen. Morgen meteen maar even bellen.

Alleen nu heb ik de vraag. Haalt LG de monitor thuis bij je op of moet je deze in dat geval dan ook opsturen?

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ze komen hem ophalen en je krijgt meteen een nieuwe monitor. En als je hem langer dan 2 weken hebt krijg je meestal tijdelijk een vervangende monitor want dan wordt hij regepareerd.

Verwijderd

Topicstarter
Ares408 schreef op 11 June 2003 @ 18:21:
Ze komen hem ophalen en je krijgt meteen een nieuwe monitor. En als je hem langer dan 2 weken hebt krijg je meestal tijdelijk een vervangende monitor want dan wordt hij regepareerd.
Bedankt! bel ze morgen meteen op
Pagina: 1