Cons:::BB4E
Verwijderd
kunnen we wel voor elk merk camera een topic openen
post je foto's in Digitale camera foto's deel 17
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 12:57 ]
Als je de kwalitiet van die dingen wilt beoordelen moet je ze juist niet risize...shameblaster schreef op 08 June 2003 @ 12:37:
-Resizen MOET
Idd dan moet je wel even een linkje naar het origineel erbij doen...Icey schreef op 08 June 2003 @ 13:10:
[...]
Als je de kwalitiet van die dingen wilt beoordelen moet je ze juist niet risize...
[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-06-2003 13:12 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Op deze manier is zelfs mijn webcam goed in mooie foto'sIcey schreef op 08 juni 2003 @ 13:10:
[...]
Als je de kwalitiet van die dingen wilt beoordelen moet je ze juist niet risize...
Idd, gewoon met link naar het orgineel van 2 of 3Mpixels of wat de foto's nou zijn
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
wat ze ook kunnen doen is een deel v.d. foto uitknippen en deze posten; heb je geen groot plaatje en toch kan je de kwaliteit beoordelen...Icey schreef op 08 June 2003 @ 13:10:
[...]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Dit mag hiero
Anders kunnen we voor elk merk een nieuw topic maken
[ Voor 30% gewijzigd door Atlas op 08-06-2003 14:39 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Elke camera kan wel toonbare plaatjes produceren in 300 * 400 ofzo. Als je de fouten op foto's wilt zien moet je ze in originele grootte bekijken.Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 13:00:
om te laten zien dat trust niet slecht is.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Er mag wel een centraal topic voor Trust CAMERA's komen. maar niet een fototopic.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dit topic is gesloten.
![]()