Ik blijf er iig vrij nuchter onder....
om garantie te krijgen zul je een bon nodig hebben.
ik zou hem dus niet kopen.
ik zou hem dus niet kopen.
De bon 
Zonder dat heb je gewoon geen rechten voor zover ik weet
Zonder dat heb je gewoon geen rechten voor zover ik weet
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Er staat een serie nummer op je Ipod,
als je een aanvraag doet tot service moet je dit gebruiken.
Maar een bon is wel makkelijk. verder kan je met de helpdesk contact opnemen
stel dat ie stuk gaat (bij mij binnen 3 dagen).
suc6
als je een aanvraag doet tot service moet je dit gebruiken.
Maar een bon is wel makkelijk. verder kan je met de helpdesk contact opnemen
stel dat ie stuk gaat (bij mij binnen 3 dagen).
suc6
Verwijderd
Is dat niet de reden dat de persoon in kwestie 'm verkoopt omdat ie geen bon dus geen garantie heeft?
ik heb omdat ik problemen heb gehad met me Ipod naar de helpdesk gebeld 5 keer, nog nooit het woord BON gehoord daar of het ligt aan mij of ze hebben dat ding niet echt nodig ....Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 12:39:
Is dat niet de reden dat de persoon in kwestie 'm verkoopt omdat ie geen bon dus geen garantie heeft?
dan moet je blij zijn, niet alle fabrikanten zijn zo soepel.
de meeste fabrikanten vragen om een bon.
de meeste fabrikanten vragen om een bon.
Volgens mij is een bon altijd nog voor de eerste 8 dagen als je het product via de winkel wilt inleveren.
Heb ook al 2 keer een kapotte HD opgestuurd, kwam ook geen bon aan te pas.
Heb ook al 2 keer een kapotte HD opgestuurd, kwam ook geen bon aan te pas.
Ik blijf er iig vrij nuchter onder....
Een bon is een bewijs van aanschaf, waar onder andere heel handig een datum op staat 
Het is natuurlijk ook zo dat aan de hand van een serienummer of modelnaam gezien kan worden of iets zeker binnen de garantie periode zal vallen. (een hd die nog maar 4 maanden op de markt is zal zeker nog binnen de 2jaar-garantieperiode vallen
).
Ik denk dat de bon vooral handig en bedoeld is voor de garantie bij een bepaalde winkel, want je hebt tenslotte alleen recht op garantie bij/van ze als je je spullen daar gekocht hebt.
Het is natuurlijk ook zo dat aan de hand van een serienummer of modelnaam gezien kan worden of iets zeker binnen de garantie periode zal vallen. (een hd die nog maar 4 maanden op de markt is zal zeker nog binnen de 2jaar-garantieperiode vallen
Ik denk dat de bon vooral handig en bedoeld is voor de garantie bij een bepaalde winkel, want je hebt tenslotte alleen recht op garantie bij/van ze als je je spullen daar gekocht hebt.
Bon is niet nodig, ik heb de mijne in Hawaii gekocht, en kreeg hier binnen 2 dagen een nieuwe, no questions asked!
Verwijderd
LOL heb je daar een stukke gekocht dan?!menn0 schreef op 08 June 2003 @ 15:35:
Bon is niet nodig, ik heb de mijne in Hawaii gekocht, en kreeg hier binnen 2 dagen een nieuwe, no questions asked!
Verwijderd
Niet bij elke winkel geldt de bon gelijk als garantiebewijs. Dan heb je een expliciet garantiebewijs nodig..maar dat wist je zelf ook wel neem ik aanmaartenvdv schreef op 08 June 2003 @ 12:37:
Ik zit te overwegen een 2ehands ipod te kopen.
De persoon van wie ik het overkoop heeft de bon niet (meer).
Ik vroeg me af hoe het nu zit met de garantie. Het ding is 3 maanden oud.
Wat heb je nodig om in aanmerking te komen voor de garantie?
Bel gewoon even naar Apple en vraag het gewoon? 
Beter zeker weten dan dadelijk met een apparaat zitten waar je geen garantie op kan claimen. Vind het zowiezo een rare zaak dat iemand binnen 3 maanden zn bon "niet meer heeft"
Slordig, of hij is gejat.
Beter zeker weten dan dadelijk met een apparaat zitten waar je geen garantie op kan claimen. Vind het zowiezo een rare zaak dat iemand binnen 3 maanden zn bon "niet meer heeft"
Slordig, of hij is gejat.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Pagina: 1