Recovery Sony Vaio PCG-GRZ615G

Pagina: 1
Acties:

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 09:11
Ik ben dus al een tijdje in het bezit van een Sony Vaio. Super leuk dingentje, maar na veel gebruik moet natuurlijk windows er wel eens opnieuw op. Nou hebben ze daar heel erg mooie recovery disks voor, maar dan zeggen ze in tutorials op de sony site dat je dan ALLES kwijt bent.

Nou heb ik hier maar een 10 mbit netwerk, en dan even 30 GB copieren duurt dan wel even (veel kleine losse bestanden). Da's nogal omslachtig lijkt me zo. Nou vroeg ik me al of iemand ook een oplossing wist dat je alleen de C dus recoverd.

Ik heb al eens gewoon windows xp er met een normale xp cd opgezet, maar dan mis je een heleboel van die handige, en nodige tools, die er normaal al wel bij in zitten. En die kun je ook niet van die recover cd's afhalen.

Nu kan ik wel die recovery cd's erin doen en even wat proberen, maar ben toch te bang dat ik alles kwijt raak. Op de site van sony is ook niet veel te vinden behalfe de FULL Recovery.

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 09:11
Ik heb gewoon een poging gewaagt, en het was geen probleem. Je kan gewoon alles naar je D schijf verplaatsen, en dan zeggen dat die alleen de C schijf moet recoveren :)