Toon posts:

Pentium IV en SETI@Home

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een Pentium IV 2.4 met 512 L2 en ik ben aangesloten bij SETI@Home. Mijn PC staat de hele dag Data analyses voor SETI te doen maar hij doet er meer dan 10 uur over om 1 unit te verwerken terwijl dit met een PIV 2.4 binnen 4 uur zou moeten gebeuren.

Heeft iemand enig idee of mijn processor wel goed is?

Groeten,

Atomic Wedgie

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Dit hoort niet in PMG maar in SA, Kijk in je taskmanager of er nog andere zaken in de achtergrond draaien (zoals een virusscanner) dit beïnvloedt namelijk de prestaties van een programma als seti@home, vertrouw je het nog niet dan kun je altijd je cpu nog even testen met sisoft sandra.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

gebruik je de grafische client of de commandline?
toen ik een tijdje seti draaide schoot het ook niet op met grafische client.
commandline versie erop gezet en het ging veel en veel sneller.

Verwijderd

of je hebt de kazaa versie aanstaan met Spyware.
Check je pc eens met ad-aware6 http://www.tucows.com/preview/236049.html

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeld verklaarde je je accoord én bekend met de registratievoorwaarden van GoT. Daarin staat onder meer dat wij Tweakers elkaar permanent de groeten doen, dus dat je dat niet onder je post hoeft te zetten :z
Daarnaast staat erin dat je de 'stickies' en FAQs van een subforum dient door te nemen voordat je post.

Voor PMG heet die eerste handigerwijs: Dit graag lezen eer je post :)

Daar in staat wat voor info nodig is voordat we iets kunnen met je post. Helaas ontbreekt erg veel bij deze openingspost- goed lezen dus voordat je volgende keer post.

Maar goed, een CPU doet het of hij doet het niet, dit is dus een softwareprobleem zoals KaMiKaZe, damster en Lanquaketwo terecht zeggen. Als het niet al duidelijk genoeg zou zijn zou deze topic maar WOS (Windows Operated Systems) moeten, maar daar zou het toch ook dichtgaan. Gooi iig ad-aware erover (VERGEET NIET TE UPDATEN DIRECT NA INSTALLATIE :o ) en kijk wat hij vangt, dat verklaart allicht een hoop... :)

/verkeerd subforum/faq/search - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.