• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-02 09:49
Is het mogelijk om met bv de http://www.hp-expo.com/nl.../handhelds/IpaqH5450.html en een iPAQ™ Pocket PC duim toetsenbord je PC te bedienen. Dus je toetenbord vervangen voor de duim toetsenbord? Ik ben bezig met een PC in de auto en zou dit een goede oplossing vinden voor het toetsenbord.

Ik weet wel dat je met je PC je handheld kan programmeren enzo maar andersom heb ik geen idee.

Dus eigenlijk een remote desktop via je handheld.

[ Voor 7% gewijzigd door Underground75 op 08-06-2003 12:21 ]

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:55

YellowCube

Wait...what?

ben ik ook erg benieuwd naar...Zat zelf meer te denken om de handheld als afstandbediener van verschillende pc's in je netwerk te gebruiken via WiFi.
Dus als je op je slaapkamer zit, kun je bijv winamp op de pc op je slaapkamer bedienen. In de huiskamer idem etc.
Hang een webcam op bij je voordeur en sluit die aan op een servertje...Kun je vervolgens via je handheld zien wie er voor je deur staat.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Ja hoor, er zijn voor verschillende handheld platforms (Psion/EPOC, Symbian, PPC) clients voor zowel Citrix als VNC. Voor Symbian en PPC heb je daarnaast nog Remote Control van Bitween.

Citrix clients

WinVNC

Remote Control van Bitween voor verschillende platforms