Toon posts:

Sony SDT-7000

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een driver voor deze voor win me en de Nederlandse handleiding graag het is een SCSI driver.

Pieter

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (23-05-2003)

Ga lekker zelf eens zoeken!!! :(

Dit is je 2de vraag al voor een driver

[ Voor 39% gewijzigd door Br@m op 08-06-2003 12:01 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-03 14:37

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Burekap, ik zie dat je hier net nieuw bent, en je hebt nu al 2 van dit soort topics gemaakt.
Misschien moet je eerst eens de Faqs lezen op dit forum. Voordat je nog een keer gaat posten.
Want het is niet de bedoeling om hier op zo'n commanderende toon een bericht te typen, en je moet zelf laten zien wat je er "zelf" voor heb gedaan om het gene te bereiken wat je wilt bereiken.
En uh groeten doen wij allemaal al automatisch dus dat hoeft ook niet, zie FAQ.
Suc6 hier op dit forum, en veel plezier, ik hoop dat ik je hierbij een beetje heb geholpen.

http://sony.storagesuppor...s/Sdt-7000/SDT7000-qs.pdf een ENGELSE quick start.

http://sony.storagesupport.com/dds/sdt_7000.htm drivers van Sony...

Misschien de volgende keer zelf GOOGLE gebruiken ? :) maar goed.....

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-03 16:12
Je hebt geen drivers voor dat ding nodig. Een backuppakket (Arcserve, Veritas Backup exec) zal 't zelf herkennen.

Drivers heb je nodig onder NT/2k als je 't via (bv) ntbackup wilt doen.

ME op je server?? Of zit die tape in je werkstation? in beide gevallen niet echt zinvol imho

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoals je in de [faq]registratievoorwaarden[/] had kunnen lezen wordt hier op Gathering of Tweakers van je verwacht dat je überhaupt over basiskennis en researchcapaciteiten beschikt. Het is hier namelijk geen Helpdesk waarin je te pas en onpas vragen achterlaat. In dit geval had je jezelf allang kunnen helpen door in de search en/of in de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum te kijken :)

Lees vooral het Forumgedrag gedeelte van de registratievoorwaarden aandachtig door om te voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

/basic

Dit topic is gesloten.