Toon posts:

[PC] Geluid hard>zachter>..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds kort merk ik dat als ik aan m'n volumeknop draai, het volume hard dan weer zacht dan weer harder gaat. Heel vaag... Ik heb AC97 onboard geluidskaart van een ASUS nogwat en Creative met 5 speakers.

Wie weet hoe ik dit kan vermijden?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 11:16:
Hallo,

Sinds kort merk ik dat als ik aan m'n volumeknop draai, het volume hard dan weer zacht dan weer harder gaat. Heel vaag... Ik heb AC97 onboard geluidskaart van een ASUS nogwat en Creative met 5 speakers.

Wie weet hoe ik dit kan vermijden?
Een typenummer van je speakerset kan misschien wel makkelijk zijn? Het lijkt me toch echt dat het aan je speakers licht nml.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Heb je de nieuwste drivers al gedownload? En is het geluid in Windows goed ingesteld op je speakers?

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

De volumeknop op je speakers, of bijvoorbeeld op je toetsenbord? Ik heb namelijk dat wanneer ik de knop van mij toetsenbord gebruik(i-net navigator)soms wat lag krijg vanuit windows waardoor het ff duurt voordat ie het goede volume neemt, en soms wat harder en zachter gaat....
Maar als het bij de volume knop van je speakers is, zou ik ff kijken voor een los contactje ofzo...