Afgelopen week was ik mijn barton aan het inburnen. Ik was dus aan het stressen met prime en opeens viel m'n pc uit. Ok ik dacht dat het door de temperatuur was 68° op dat moment dus ik wacht ff en ik schakel de pc terug aan. De fan draaide een keertje rond heel traag en stopte toen. Het ledje van het moederbord brande nog, dus ga ik naar m'n winkel en die zegt dat m'n voeding doorgebrand was. Hij steekt er een nieuwe in (onder garantie, het is normaal geen geldige reden maar ja). Dus ik ga terug naar huis en ik zet hem op 2200mhz (200*11) en ik begin te stressen. (even ervoor kon ik de 200fsb niet halen omdat de voeding te zwak was, een reden te meer als je een zwaardere voeding gekregen hebt om het te proberen). Hij berijkte de temp van 54° stressed dus de warmte was geen probleem en toen viel hij weer uit. Ik doe de stroom uit en trug aan en dan kwam er een grote vonk. Ik grommelend terug naar de winkel, die er weer 1 nieuwe instak. Zij zeiden dat ik stroompieken hierbinnen kreeg, wat wel kan want ik heb een half jaar geleden m'n hele pc erdoor doorgebrandt gehad. Ik laat dan iemand van de elektriciteitsfirma komen om het hier te laten opmeten, die zijden dat er geen probleem was met de elektriciteit.
Nu is mijn vraag, is het toevallig dat hij doorbrande tijdens ik aan het stressen was, of is het door het stressen???
Bij de tweede keer is de overspanningsbeveiliging ook gesprongen
Ik heb een noname voeding van 350w
a7v333-x
barton 2500+
Nu is mijn vraag, is het toevallig dat hij doorbrande tijdens ik aan het stressen was, of is het door het stressen???
Bij de tweede keer is de overspanningsbeveiliging ook gesprongen
Ik heb een noname voeding van 350w
a7v333-x
barton 2500+