Deze brander heeft het aantal perfect gedaan in Nero (5.5.10.7) die bij de brander zat. Sinds gisteren kapttie er steeds mee (zowel cd-r als rw) met de volgende foutmeldingen:
1. SCSI/IDE command aborted
2. ongeldige schrijfstatus
3. kan endtrack niet uitvoeren
Wat heb ik al gedaan:
1. drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (dacht toen dat hij het bij meer brandpogramma's niet deed, maar CloneCD is geen probleem)
2. gekeken met de Nero Infotool naar status ASPI; in orde
3. Nero verwijderd incl. registry keys en opnieuw geïnstalleerd. Net nog even de laatste update gedraaid, maar niets..
Heb sinds de laatste keer branden dacht ik weinig geïnstalleerd wat invloed kan hebben. Voor zover ik me herinner alleen de laatste Catalyst's voor mijn videokaart.
Suggesties?
1. SCSI/IDE command aborted
2. ongeldige schrijfstatus
3. kan endtrack niet uitvoeren
Wat heb ik al gedaan:
1. drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (dacht toen dat hij het bij meer brandpogramma's niet deed, maar CloneCD is geen probleem)
2. gekeken met de Nero Infotool naar status ASPI; in orde
3. Nero verwijderd incl. registry keys en opnieuw geïnstalleerd. Net nog even de laatste update gedraaid, maar niets..
Heb sinds de laatste keer branden dacht ik weinig geïnstalleerd wat invloed kan hebben. Voor zover ik me herinner alleen de laatste Catalyst's voor mijn videokaart.
Suggesties?
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!