Frustrerend: stuur werkt niet in oud F1-game

Pagina: 1
Acties:

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-12-2025

Jammie

Da's pas lekker!

Topicstarter
Hallo tweakers. Ik heb echt alles nagezocht wat er hier en op ontelbare forums in de wereld te vinden is. Maar geen succes. Daarom mijn laatste hoop in deze posting.

Door een gedwongen herinstallatie van WinMe moest ik ook al mijn hard- en software herinstalleren. Waaronder mijn Microsoft Precision Steering Wheel en het (oude) spel 'F1 Championship Season 2000'. (ja, met Jos Verstappen nog in de Arrows...). Nu werkt het stuurtje niet meer in het spel, en ik weet bij God niet meer hoe ik het ooit aan de praat heb gekregen. Ik krijg geen foutmelding, maar het stuurtje doet het gewoon niet, terwijl het in andere spellen wél werkt, en via de test in het configuratiescherm.

Het ligt niet aan de instellingen in het F1-spel zelf, daarmee heb ik genoeg geëxperimenteerd. Maar wat is het dan?!!!

Kan iemand mij helpen? Zowel het spel als het stuur zijn legaal gekocht. Maar de F1 CS 2000 site is niet meer in de lucht en op de Microsoft (Sidewinder) site staat geen oplossing.

Aan mijn specs zou het niet moeten liggen, maar voor alle duidelijkheid:

PC WinMe, PIII 1 Ghz, 256 Ram, Nvidia Geforce 2 MX/MX 400, Soundblaster, Microsoft Sidewinder Precision Steering Wheel software 4.0.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:07

Klippy

Still Game

Weet je niet meer of toen andere drivers voor je stuur had, kan ik er niet uit opmaken namelijk.
Grote kans anders dat het daarmee te maken heeft.

Heb je hier niks aan... staat veel op, gevonden met Google binnen 5 seconden,
http://www.microsoft.com/...oting/precpro/default.asp

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-12-2025

Jammie

Da's pas lekker!

Topicstarter
Hoi Liquid,

Die site heb ik ook al bezocht, maar heeft geen resultaat opgeleverd. Het heeft trouwens ook niets te maken met drivers. Ik heb (en had) de laatste drivers gewoon via de software-installatie-CD van het Microsoft-stuur. Omdat ik nog steeds dezelfde hardwareconfiguratie heb, kunnen de drivers niet het probleem zijn.