Ik heb dus nog nooit met linux gewerkt , maar ik zou het eens willen installeren (dualboot) en eens zien hoe dat nu allemaal in elkaar zit. Ik heb gehoord dat linux moet geinstalleerd worden op een verschillende partitie ofzo? Maar hoe stel je dan al die dingen in en hoe installeer je dit dan precies?
Een beetje hulp plz...
Volgens mij wordt je al aardig op pad gehoplen door de installer van linux zelf...
Teminste dat was bij mij zo, zodra je het hebt geinstalleerd komt de vraag: EN NU...
Teminste dat was bij mij zo, zodra je het hebt geinstalleerd komt de vraag: EN NU...
Ik zou zeggen lees even de FAQ door 
En dan vooral dit stukje lezen:
Ik wil graag Linux proberen, maar ik wil Windows niet kwijt! Kan dat ook nog naast elkaar? En hoe doe ik dat dan?
ps: Als ik jou was zou ik vaker de faq lezen, je hebt al meerdere topics die gesloten zijn omdat het gewoon een zoek/faq vraag was..
En dan vooral dit stukje lezen:
Ik wil graag Linux proberen, maar ik wil Windows niet kwijt! Kan dat ook nog naast elkaar? En hoe doe ik dat dan?
ps: Als ik jou was zou ik vaker de faq lezen, je hebt al meerdere topics die gesloten zijn omdat het gewoon een zoek/faq vraag was..
Eeuwige n00b
errr..-ETz-Memphis Z schreef op 08 June 2003 @ 02:36:
Een beetje hulp plz...
Wat dacht je ervan om eerst wat topics op te zoeken die iets met linux installeren te maken hebben?
Of bijvoorbeeld een van de links in de FAQ?
Linux RedHat installatie
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Oei , sorry jongens
Ik heb wel degelijk de FAQ doorlopen , maar ik ben dat deel nergens tegengekomen?
Ik zal er wel over gekeken hebben zeker... Dat installeren op zich lijkt me nu niet zon probleem meer , maar als het dan geinstalleerd is , wat dan? Hoe moet ik alles instellen , want ik heb hier nog nooit mee gewerkt , amper iets van gezien
le-zen.
Iets wat je dus nog niet hebt gedaan.
We zijn er niet om je handje vast te houden, immers, daar zijn die reviews allemaal voor.
[rml]Linux op de Desktop? Distro&zoeken reviews [ 13/09][/rml]
Zijn ze niet uitgebreid genoeg voor je?
Loop ze door, en als je vragen hebt, kijk terug, lees de meegeleverde documentatie nog eens en als je ook met de search + google niks kunt vinden, post dan eens een vraag.
Iets wat je dus nog niet hebt gedaan.
We zijn er niet om je handje vast te houden, immers, daar zijn die reviews allemaal voor.
[rml]Linux op de Desktop? Distro&zoeken reviews [ 13/09][/rml]
Zijn ze niet uitgebreid genoeg voor je?
Loop ze door, en als je vragen hebt, kijk terug, lees de meegeleverde documentatie nog eens en als je ook met de search + google niks kunt vinden, post dan eens een vraag.
[ Voor 86% gewijzigd door alt-92 op 08-06-2003 02:55 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
-ETz-Memphis Z, het is wel de bedoeling dat je zelf probeert (en zoekt naar evt oplossingen) voordat je op GoT een topic opent. Dit staat ook duidelijk in NOS policy - updated 01/04/03 .
Je zou om te beginnen eens de links onderaan NOS policy - updated 01/04/03 door kunnen nemen, plus natuurlijk FAQ Non-Windows Operating Systems - Update: 13/02 . Ook [rml]Linux op de Desktop? Distro&zoeken reviews [ 13/09][/rml] bevat veel informatie die voor jou waarschijnlijk nuttig is.
Omdat je weinig zelf gezocht hebt, en bovendien nog niks geprobeerd hebt, gaat je topic op slot. Er is heus wel het een en ander te vinden over wat jij wil weten - Je bent heus niet de enige die GNU/Linux voor het eerst gaat installeren. Maar probeer en zoek alsjeblieft wat zelf.
Je zou om te beginnen eens de links onderaan NOS policy - updated 01/04/03 door kunnen nemen, plus natuurlijk FAQ Non-Windows Operating Systems - Update: 13/02 . Ook [rml]Linux op de Desktop? Distro&zoeken reviews [ 13/09][/rml] bevat veel informatie die voor jou waarschijnlijk nuttig is.
Omdat je weinig zelf gezocht hebt, en bovendien nog niks geprobeerd hebt, gaat je topic op slot. Er is heus wel het een en ander te vinden over wat jij wil weten - Je bent heus niet de enige die GNU/Linux voor het eerst gaat installeren. Maar probeer en zoek alsjeblieft wat zelf.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()