Toon posts:

M-Audio Revolution 7.1 High Definition Surround Sound

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M-Audio Revolution 7.1 High Definition Surround Sound
Iemand enige ervaring hiermee?
Al de reviews zijn lovend zo te zien, maar ik vraag me af of dat Dolby Surround effect wel op iets zou trekken op mijn Creative SW320 (2.1) systeemke.
Verder vind ik het gemis van DVD-Audio en Eax Advanced HD wel jammer en ik vroeg me af of je Die EAHD Hardwarematig of Softwarematig is, want indien softwarematig heb ik daar in principe licentie op met mijn Creative Live 5.1 Platinum (die ik verkoop btw), zou ik dat dan ook op een of andere manier kunnen implementeren?

Alvast bedankt.

Ow btw, iemand enig id waar men dit verkoopt in België en voor hoeveel? (Liefst in West-Vlaanderen)
Ah nog iets, iemand enig id wanneer de eerste treffelijke 7.1 setjes in de aard van de Creative THX 550 gaan uitkomen?

Verwijderd

Topicstarter
Hier vind je alle reviews van dit product:
http://www.techview.nl/products/519

Verwijderd

Topicstarter
En hier natuurlijk de originele site van het product :):
http://www.m-audio.com/pr...umer/revolution_page1.php

Verwijderd

Topicstarter
Die kaart ziet er echt wel lekker uit hoor, someone reply pl.

Verwijderd

Gast, je kan ook je post editten gewoon hoor ipv hele tijd een nieuwe post maken voor een url..

Verwijderd

M-Audio zijn goede kaarten, is niks mis mee. BTW als ze zelf reviews heb gevonden, wat heeft het dan voor nut om een topic te openen ? Waar je dees kan kopen ? Belgie geen idee maar je zou ze online kunnen bestellen bij : http://www.verspuymuziek.nl/ en als ze die niet hebben bestellen ze hem wel voor je

Verwijderd

Topicstarter
Ja in die reviews staat niet hoe degelijk die simulatie is omdat ze iedere keer al met een dolbysysteemke werken en ook niet van die eax advanced hd en ook niet wanneer er 7.1 setjes uitkomen... maar toch bedankt vor de reply.

Verwijderd

Ja simulatie is natuurlijk nooit het "echte werk" . Plus simuleren zal de nodigde cpu overhead met zich meebrengen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar eb je wel een punt, maar tegenwoordig heeft iedereen toch wel iets in de aard van 1800 dus dat zou niet echt meer een probleem mogen geven denk ik. Maar weet jij dat of eax advanced hd iets hardwarematig of softwarematig is?

Verwijderd

EAX advanced hd is iets wat alleen gelooflijk de audigy 1 en hoger hebben, correct if im wrong. Zover ik weet is dat ook idd een hardwarematige iets. Ik heb zelf een audigy 1 en ik merk duidelijk verschil in fps of ik nu softwarematig draai of hardwarematig/eax. Verschillen zijn niet wereldschokkend maar ze zijn er wel.
Op www.tomshardware.com hebben ze de snelheden tussen verschillende kaarten getest, kun je even een indruk krijgen. B)

edit: precieze link : http://www6.tomshardware.com/game/20030405/index.html

Je ziet dus er zijn behoorlijke performance verschillen. :7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 18:49 ]

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:41

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Volgens mij zit er dezelfde audio chip op als op mijn Aureon 7.1 Space. :) If so, dan is het geluid subliem te noemen :D Veel beter dan mijn Audigy Platinum.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
Aha dat hoor ik graag morpheus :), en euhm xeno idd wel serieus verschil, die eax advance hd is echt wel balen :'(.
Balen dat dat er niet opzit hé bedoelek :).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 20:53 . Reden: Verwarring voorkomen ]

Verwijderd

Inderdaad, de M-Audio revolution heeft dezelfde chip als de 7.1 Aureon van
Terratec. En het geluid is echt zoals al gezegd werd, subliem! _/-\o_
Ik heb er zelf 1tje in mijn systeempie hangen en ik was gewoon versteld van de
vele malen betere geluidskwaliteit dan mijn "oude" geluidskaart.
Aanradertje dus :9

Verwijderd

zoals ik in het andere topic ook al heb gezegd ben ik dik tevreden met de M-Audio.
geluidskwalitiet is dik in orde (persoonlijk vind ik het beter als de Audigy 2 ZS)
performance verschil tussen een Audigy en de M-Audio heb ik nog niets van gemerkt.
en dat de M-Audio geen advanced HD ondersteund heb ik nog geen secconde gemist.

Verwijderd

My bad, sorry, had het andere topic niet goed door gelezen. |:(
Maar uh idd, ik mis het ook niet hoor, het EAX HD verhaal, alles klinkt gewoon
mooi met deze kaart _/-\o_
Pagina: 1