|we live in the history of a mad man Mr. G |
Verwijderd
Wanneer krijg je de melding 'Invalid CD-key'precies? Bij het inloggen op servers op internet, of al bij het invoeren van de key direct na de installatie?
FRS? Ow dat zijn die lui die doosjes met key gewoon in het rek zetten ... dikke kans dat tie gewoon is overgeschreven daar.
kheb 2 legale keys en heb soms hetzelfde probleem als ik wil gaan spelen.
ff wachten en dan doet ie et meestal wel weer
ff wachten en dan doet ie et meestal wel weer
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Inderdaad, ik was ooit eens van plan om daar een spel te kopen toen ik ineens tot de ontdekking kwam dat de key gewoon in de doos zat. Toen ik vroeg waarom ze dit zo deden kreeg ik als antwoord dat het niet veel uitmaakte omdat de kans klein zou zijn dat iemand de key zou overschrijven.TAG_Speedy schreef op 07 June 2003 @ 22:21:
FRS? Ow dat zijn die lui die doosjes met key gewoon in het rek zetten ... dikke kans dat tie gewoon is overgeschreven daar.
Nja, toen ben ik toch maar ergens anders dat spel gaan kopen.
Ik heb dit spel zelf al van af de 1e dag dat hij uit kwam.pyravex schreef op 07 juni 2003 @ 22:13:
Helleu
ik heb sinds kort een LEGALE versie van Quake 3 gekocht.
moeilijk te vinden trouwens! (hulde freerecordshop n'nein)
Ik heb deze geinstalleerd maar nu krijg ik nog steeds invalled cd-key!
GRRRRRRRRRR
koop je m legaal en nog word je genaaid.
is er een manier om hier iets aan te doen?
ID mailen voor een nieuwe of zou je dan niets terug krijgen...
Speel het dagenlijks tot dat ik wat maandjes terug precies hetzelfde kreeg als jij.
100x de key-code ingevoerd..via allerlij zijweggetjes de code geprobeerd weer werkend te krijgen..maar nee..niets lukte.
Toen heb ik maar helpdesk gemaild en mijn probleem uitgelegd met foto's van het orrigineel erbij om aan te tonen dat ik echt het de full version had.
Ik ben geweldig geholpen,maar een andere key geven doen ze niet.
Ben nog weken bezig geweest om de key werkende te krijgen maar niets lukte..
Tot op een dag na weken Q3 links te hebben laten liggen hij het weer deed...geen idee wat het nu was..
Maar wat ik zeggen wil is dat ze je nooit een andere key geven.
Wel geven ze een geweldige support om het probleem te verhelpen
By the way..ik kreeg die "invallid cd-key" te zien als ik een server wilde joinen.
Verwijderd
Als je het krijgt als je een server wilt joinen, heeft iemand m gewoon van een key generator gekregen, of overgeschreven in de winkel. Helaas hagelslag.
het kan ook zijn dat je niet goed uitgelogd bent de vorige match, dan blijft je key nog in de server staan als actief, na een bepaalde tijd word je dan automatisch wel weer uitgelogd, maar dit duurt even. in het verleden zijn er ook problemen geweest dat niemand automatisch uitgelogd werd, dit duurde een paar dagen voordat het probleem herkend en gefixed werd.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Met zo'n melding is het verstandig om gelijk contact op te nemen met de makers van een game (in dit geval ID) en daar horen wat je moet doen (waarschijnlijk een bon scannen/mailen en vervolgens wachten op een nieuwe key).
Wij kunnen je er verder niet mee helpen in ieder geval.
Wij kunnen je er verder niet mee helpen in ieder geval.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()