You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Ik geloof dat w98 hier problemen mee heeft
Of was dat nu > 768 MB
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
En bij de meeste borden is dit geen enkel probleem. Heb zelf tijden met 768 MB gedraaid.
En heb ook nog een pc met 192 MB, komt ook niet zo gek vaak voor. Heb ook nog en pc gehad met 160 MB (128 plus 32)
groter dan 512 kan windows 98 idd niet goed mee overweg.alexandervisser schreef op 07 June 2003 @ 21:54:
Als je wxp draait wel
Ik geloof dat w98 hier problemen mee heeft
Of was dat nu > 768 MB
[ Voor 31% gewijzigd door dreeke op 07-06-2003 21:55 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
[Reactie op dreeke] Ook ME kan niet goed met meer dan 512 MB RAM omgaan
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 21:58 ]
Krijg je daar ook problemen mee of niet
Weer te langzaam getypt
[ Voor 17% gewijzigd door RomeoJ op 07-06-2003 21:58 ]
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Verwijderd
Of moet ik meer info geven ?
Soms weet ik het ook niet meer.........
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:41
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
zie www.asus.comRedneck® schreef op 07 juni 2003 @ 22:05:
Mijn mobo is een Asus A7V266-E. Zou het daar mee lukken...
Of moet ik meer info geven ?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Jep, zal ik doen.
Maar nog een vraag maakt het uit welk merk geheugen je erin stopt want ik heb nu een Samsung pc 2100 256 mb ddr ram geheugen erin zitten, kan ik beter een Samsung pc 2100 512 mb ddr ram erbij doen of maakt het niet uit welk merk
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Maakt in theorie niets uit, alleen wil soms geheugen niet blij zijn met je moederboard. Ook dit kun je op de Asus website wel vindenRedneck® schreef op 07 June 2003 @ 22:18:
Maar nog een vraag maakt het uit welk merk geheugen je erin stopt want ik heb nu een Samsung pc 2100 256 mb ddr ram geheugen erin zitten, kan ik beter een Samsung pc 2100 512 mb ddr ram erbij doen of maakt het niet uit welk merk
Overigens kon mijn P3b-F al een gyg aan, lijkt me dat 768 ook geen probleem is. Voor windows 98 en ME is overigens een patch waardoor ze wel leuk willen werken met meer dan 512mb. Schijnt gewoon een simpele registerinstelling te zijn.
//edit
DaRoot: waarom??? Je moet niet die arme jongen te duur geheugen aansmeren. Hij heeft een A7V266-E, waar een VIA KT266A chipset opzit. Max dus PC2100 geheugen!
[ Voor 15% gewijzigd door FragFrog op 07-06-2003 22:26 ]
Toen je je aanmeldde verklaarde je je accoord en bekend met de gedragsregels hier op GoT. Daar staat onder andere in dat om het niveau een beetje hoog te houden je EERST gebruikt dient te maken van de search en de subforum FAQs, in dit geval Technische PMG FAQ
Daat staat onder andere in:
Hoeveel/welk geheugen kan ik maximaal op mijn mobo plaatsen?
Als je dat goed doorneemt en de dingen die erin vermeldt staan wordt je vraag beantwoord. Maar om te zorgen dat je in de toekomst de plank niet zo misslaat, raad je ten zeerste aan de FAQ weer door te lezen
/basic en geen FAQgebruik- dicht
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()