welke dvd brander kan ik het beste kopen ik wil er alles mee doen welke is het meest veelzijdig en het snelste wat raden jullie me aan
Wat heb je zelf al onderzocht?
Op internet zijn zat reviews te vinden om zelf dingen te kunnen vergelijken en zo zelf je keuze te maken welke brander voor jou geschikt is.
GoT is niet het forum om dit soort vragen zomaar neer te leggen.
Want: Dit soort topics lopen alleen maar uit op reacties als:
-"Neem die"
-"Nee, die ruleZ!"
-etc.
Daar schiet niemand wat mee op
Ik raad je dan ook aan om verder post plezier te kunnen garanderen om eerst goed de volgende zaken door te nemen:
[FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ]
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Op internet zijn zat reviews te vinden om zelf dingen te kunnen vergelijken en zo zelf je keuze te maken welke brander voor jou geschikt is.
GoT is niet het forum om dit soort vragen zomaar neer te leggen.
Want: Dit soort topics lopen alleen maar uit op reacties als:
-"Neem die"
-"Nee, die ruleZ!"
-etc.
Daar schiet niemand wat mee op
Ik raad je dan ook aan om verder post plezier te kunnen garanderen om eerst goed de volgende zaken door te nemen:
[FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ]
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
[ Voor 6% gewijzigd door momania op 07-06-2003 21:24 ]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Zoals je in de [faq]registratievoorwaarden[/] had kunnen lezen wordt hier op Gathering of Tweakers van je verwacht dat je überhaupt over basiskennis en researchcapaciteiten beschikt. Het is hier namelijk geen Helpdesk waarin je te pas en onpas vragen achterlaat. In dit geval had je jezelf allang kunnen helpen door in de search en/of in de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum te kijken 
In dit geval is dat dus de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (23-05-2003). Daarin staat welke DVD brander je het beste kunt kopen
Lees vooral het Forumgedrag gedeelte van de registratievoorwaarden aandachtig door om te voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT
In dit geval is dat dus de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (23-05-2003). Daarin staat welke DVD brander je het beste kunt kopen
Lees vooral het Forumgedrag gedeelte van de registratievoorwaarden aandachtig door om te voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT
Dit topic is gesloten.
![]()