ja, je leest het goed, ik kan doen wat ik wil, maar ik krijg geen vrije ruimte bij op mijn E-partitie als ik er files delete,
ik heb er een slordige 4gb deleted en windows zegt dat er maar 40mb vrij is, dit is ook echt het geval, want als ik downloaden resume is de hd na 40mb vol
ik heb al geprobeerd te rebooten en schijfcontrole, beide heeft geen nut
ook heb ik een virus-scan gedraaid, maar dit heeft ook geen nut.
ik heb gezocht tussen mn processes maar ik kan niets vinden dat erop wijst dat een programma data naar de schijf schrijft, en dit zou ook onmogelijk zijn want 4gig kan niet in een paar seconden weer erbij geschreven worden
heb ook in mijn system-volume information gekeken en in mn recycled-dir... deze zijn ook keurig leeg
iemand enig idee (behalve zeggen dat dit compleet onmogelijk is)?
ik heb er een slordige 4gb deleted en windows zegt dat er maar 40mb vrij is, dit is ook echt het geval, want als ik downloaden resume is de hd na 40mb vol
ik heb al geprobeerd te rebooten en schijfcontrole, beide heeft geen nut
ook heb ik een virus-scan gedraaid, maar dit heeft ook geen nut.
ik heb gezocht tussen mn processes maar ik kan niets vinden dat erop wijst dat een programma data naar de schijf schrijft, en dit zou ook onmogelijk zijn want 4gig kan niet in een paar seconden weer erbij geschreven worden
heb ook in mijn system-volume information gekeken en in mn recycled-dir... deze zijn ook keurig leeg
iemand enig idee (behalve zeggen dat dit compleet onmogelijk is)?