Toon posts:

[Outlook XP] Spontaan vastlopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tja, met spontaan bedoel ik dus:

Ik ga even wat te drinken halen, kom weer achter PC'tje, en Outlook is vast gelopen (zo'n venstertje van verzend fout etc. bla bla bla) Het gekke is dus dat ik niet weet wanneer hij vast loopt.

Ik weet nu ook niet of er een mailtje binnenkomt waar hij op vastloopt, dat weet ik allemaal niet, iig, blijkt dat nergens uit, geen nieuwe mail etc.

Weet iemand een oplossing?

Edit:
Het probleem is dus ook of er nu wel of niet een mailtje is binnen gekomen, en zo ja, dan kan ik hem niet lezen want van de mail server is hij verwijderd, en in Outlook staat ie niet meer

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 20:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
(schop)

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 13:51

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

(Schoppen moet je 24 uur voor wachten)

Over outlook.. Ik geloof dat 'ie EERST het mailtje bewaart en daarna van de server afhaalt. Dus als 'ie crashte terwijl 'ie het mailtje zat te halen, dan zou het nog op server moeten zitten.
Correct me if I am wrong, maar dit is hoe ik denk hoe outlook te werk gaat.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Trinsec schreef op 08 June 2003 @ 09:45:
(Schoppen moet je 24 uur voor wachten)
^^^ What he says, zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done :)
Precies 24 is natuurlijk geen harde eis, maar zo tussen 20 en 9 zijn er niet zo gek veel posts gedaan.

Ondertussen had je trouwens wel even een foutmelding / event log etc kunnen gaan geven: scheelt weer gokken. En wat meer info zoals wat voor verbinding je gebruikt (pop?) en of het wel goed gaat als je het via een ander mailprog of zelfs telnetten binnenhaalt :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

Outlook is vast gelopen (zo'n venstertje van verzend fout etc. bla bla bla)
Wat is het nou, vastlopen of zo'n venster van verzend fout???
Vastlopen dan kan je er helemaal niks meer mee en die andere is gewoon een fout. Kan zijn dat de mailserver ligt te bokkne, internet verbinding heel ff uitgevallen en van alles... Het is iig geen ramp zo'n venstertje, je mail blijft gewoon bewaard op de server.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Ik heb hier inderdaad ook last van, maar dan kill ik Outlook en start hem weer opnieuw op : probleem opgelost.
Ondertussen had je trouwens wel even een foutmelding / event log etc kunnen gaan geven: scheelt weer gokken. En wat meer info zoals wat voor verbinding je gebruikt (pop?)
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: Microsoft Office 10
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 1000
Datum: 31-5-2003
Tijd: 19:58:51
Gebruiker: n.v.t.
Computer: *******
Beschrijving:
Faulting application outlook.exe, version 10.0.4024.0, faulting module outlcm.dll, version 10.0.4128.0, fault address 0x00015617.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 13:19:
Ik heb hier inderdaad ook last van, maar dan kill ik Outlook en start hem weer opnieuw op : probleem opgelost.

[...]
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: Microsoft Office 10
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 1000
Datum: 31-5-2003
Tijd: 19:58:51
Gebruiker: n.v.t.
Computer: *******
Beschrijving:
Faulting application outlook.exe, version 10.0.4024.0, faulting module outlcm.dll, version 10.0.4128.0, fault address 0x00015617.
Ik zat te denken of het misschien kwam door Regels die ik aan heb staan? ;

Deze regel nadat het bericht is ontvangen met "blablabla" in het onderwerp verplaats een kopie naar de map "blablabla" en speel het geluid "nieuw_bla.wav" af

(en dat 2x)

Ik heb een gewone goede ADSL verbinding van xs4all
Om de 5 min. wordt mijn POP3 opgehaald

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 23:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~koni2dsl/outlook.png

"U was bezig met een bewerking" Ow :X sure, niet dus, zal lekker buiten in de zon!

GRRRRRRR whelp! wie helpt mij? :? :'(

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 15:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ergens heb ik het gevoel dat me Sophos Virusscanner de boel laat vastlopen :?
Pagina: 1