terratec Aureon 7.1 Space of hercules Fortissimo 3 ?

Pagina: 1
Acties:

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12-2025
Welke van deze 2 kaarten kan ik het beste kopen voor TerraTec Subsession Home Arena7.1? De Aureon is ongeveer 30 euro duurder dan de fortisimo maar dat maakt niet zo veel uit...

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:18
Whuh, ik zou Aureon zeggen, die is qua specs geloof ik beter dan de Fortissimo III, wat mij gewoon een opgevoerde fortissimo II leek...

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12-2025
verder niemand?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:33

Wildfire

Joy to the world!

Als je nou zelf eens de specs oproept en gaat vergelijken...

Verder zou ik zelf voor Hercules gaan, Terratec heeft me met de DMX X-Fire 1024 qua driversupport flink in de kou laten zitten. Erg oude drivers, terwijl er allang nieuwe hadden kunnen zijn... aangezien er wel nieuwe reference drivers zijn, waarvan Hercules gebruik heeft gemaakt voor hun vergelijkende kaart. Aldus draait de PC van m'n vader nu dus met een Terratec-kaart op Hercules-drivers.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 17:29
Yep, heb ook een DMX 1024 van terratec slechte zaak dat terratec nog geen nieuwe drivers heeft. Hercules heeft dat tenminste wel netjes voor elkaar.

* toch is het wel een zeer goed kaartje die 1024

Ik zou idd gewoon de specs vergelijken en op zoek gaan naar een vergelijkend warenonderzoekje.

mcb1

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:33

Wildfire

Joy to the world!

mcb1 schreef op 07 June 2003 @ 21:57:
Yep, heb ook een DMX 1024 van terratec slechte zaak dat terratec nog geen nieuwe drivers heeft. Hercules heeft dat tenminste wel netjes voor elkaar.
En die nieuwe drivers zijn er dus echt al erg lang! Meer dan een jaar zelfs denk ik. En nog steeds heeft Terratec geen nieuwe drivers. Erg lame! 't Is toch erg dat je drivers van een ander merk moet gaan gebruiken.
* toch is het wel een zeer goed kaartje die 1024
Dat wel ja!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1