Toon posts:

voor uitschakeling van de pc gaat de cd lade open

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,,

Ik heb een klein probleempje, voordat mijn pc zich uitschakeld doet hij de cd lade open 8)7
Iemand een ideetje hoe dit te verhelpen is

greetzzzzzzz

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 16:26

Elektronicanet

Leds do it!

Raar :? misschien een virusscanner of zo? ik bedoel eigenlijk de scanfunctie die sommige virusscanners hebben tijdens het afsluiten. Zet je virusscanner eens helemaal uit (via Ctrl alt delete) voordat je afsluit.

[ Voor 68% gewijzigd door Elektronicanet op 07-06-2003 19:39 ]

Nederlander in België

Verwijderd

Ik heb dat weleens als ik de pc aanzet. Des te lastiger omdat ik zo'n chieftec kast heb met een deurtje.... Heb tot nu toe nog niet gevonden waar dit aan ligt dus ik ga deze thread in de gaten houden!

Verwijderd

Welk OS? Sinds wanneer doet het probleem zich voor? Wat heb je zelf al gedaan om het probleem op te lossen en waarom werkte dat niet? Kom op, een beetje initiatief tonen kan geen kwaad...

En oh ja, lees ook dit eens door.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 18:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Win Xp. Kheb m'n pc pas een paar daagjes dus het doet zich pas voor!! Kheb allerlei taken in win afgespit!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2003 @ 19:00:
Win Xp. Kheb m'n pc pas een paar daagjes dus het doet zich pas voor!! Kheb allerlei taken in win afgespit!
Deed het probleem zich al meteen voor toen je XP had geïnstalleerd? En wat heb je met die taken gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Nee het deed zich pas na een dag of 2 voor en in die taken kon ik niets ontdekken, anders had ik hier ook niet om raad gevraad

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:22
zoals eerder vermeld, even een goede virus scanner ofzo er overheen.

“An elephant is a mouse with an operating system”

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 19:04:
Nee het deed zich pas na een dag of 2 voor en in die taken kon ik niets ontdekken, anders had ik hier ook niet om raad gevraad
Heb je in die 2 dagen tijd nog iets bijzonders gedaan met het systeem? Of vreemde bestanden binnengehaald? En gooi er inderdaad eens een virusscan overheen.

Verwijderd

Topicstarter
al gedaan

Verwijderd

Je kan ook nog een andere cd-rom speler in doen, kijken wat ie dan doet

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 16:26

Elektronicanet

Leds do it!

Ik bedoelde eigenlijk iets anders, zie m'n Edit ;)

Nederlander in België

Pagina: 1