Kan ik een group in 3dsmax ook wat simplistischer in mijn viewports weergeven... gewoon als een kubus ofzo. 3dsmax loopt namelijk als shit!
ja, gewoon de viewport op box zetten of hoe heet het
is toch vrij standaard handelingetje hoor
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Maar dan moet je weer niet binnen een group willen, want dat wil max weer niet (begrijpelijkVerwijderd schreef op 07 juni 2003 @ 19:52:
en als je alleen dat object niet wil zien kan je altijd nog hide gebruiken....
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Helaas, dat kan volgens mij niet met grouping. Grouping wordt door MAX qua tekenen nog steeds als losse objecten beschouwd, dus de bounding box view egeft alle objecten in de group een eigen box.
Als je problemen hebt met een te trage scene, kun je trouwens beter geen groups gebruiken. Groups hebben nogal de neiging het nog trager te maken. Beter kun je objecten samenvoegen (attach in edit mesh) wanneer je heel veel kleine objectjes hebt. En objecten hiden natuurlijk. En je kunt viewports die je even niet gebruikt disablen.
Als je problemen hebt met een te trage scene, kun je trouwens beter geen groups gebruiken. Groups hebben nogal de neiging het nog trager te maken. Beter kun je objecten samenvoegen (attach in edit mesh) wanneer je heel veel kleine objectjes hebt. En objecten hiden natuurlijk. En je kunt viewports die je even niet gebruikt disablen.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress