Toon posts:

Opstartprobs msi k7t266 Pro2

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag mijn kast opengemaakt terwijl mijn comp aanstond vanwege de hitte hiero, krijg een freeze van windows XP (sp1) :( . Wil ik rebooten, krijg ik een serie beeps (2-6). Mobo geeft aan dat hij blijft hangen bij het opstarten bij "Testing RTC (Real Time Clock)". Ik dus me CMOS gecleared (je weet maar nooit) en vervolgens opnieuw geprobeerd. Comp start vervolgens gewoon op. Toch nog maar een keertje herstarten en vervolgens dus weer hetzelfde probleem (niet opstarten dus). CMOS maar weer clearen, een keertje of tien herstarten + CMOS clearen en hij blijft het niet doen. Vervolgens even boodschappen gedaan, kom terug, doe comp aan en hij doet het weer 8)7 !?! Nieuwste Bios gedownload (3.7 Ami Bios), geflashed, herstarten en een nieuw probleem..... Mobo geeft weer serie beeps (2-6) en vervolgens een tu-ta-tu-ta etc.... Mobo geeft verder aan te blijven hangen bij "Boot attempt" als hij de tu-ta-tu-ta geeft :( :( .

Comp draait al meer dan een jaar op 1,6Ghz/1900 ipv 1,46/1700, dus daar zou het niet aan kunnen liggen zou je zeggen. Verder geen nieuwe software geinstalleerd of nieuwe hardware geinstalleerd.

Wie weet wat te doen??

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.