[pocketPC] iPaq 5450

Pagina: 1
Acties:

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:39
Ik wil misschien de iPaq 5450 binnenkort gaan kopen, vanmiddag heb ik er even mee gespeelt bij de dixon's en ik vond het een pracht ding. Maar nu heb ik op me desktop pc outlook xp (2002) en mijn email komt binnen via IMAP4. Uit ervaring met mijn palm V weet ik dat veel synch proggies IMAP folders niet meesynchen en dus alleen de standaard INBOX van outlook synchen.

Nu is dus mijn vraag, hoe gaat de synch software van de 5450 hiermee om? Naar mijn weten is dat ActiveSynch?

kan een modje misschien topic titel veranderen naar '[pocketPC] iPaq 5450 outlook synch met IMAP'

[ Voor 11% gewijzigd door ChiLLeR op 07-06-2003 17:53 . Reden: titel edit request ]

>> Signature?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Deze past beter in SA thuis :)

move WOS --> SA

• ChiLLeR
Goed, dan geef ik 'm hier een schop :)

>> Signature?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
activesync pakt alleen de inbox map mee van outlook (en tasks/calender natuurlijk)

je kan ook apart (buiten activesync om) een imap server configgen trouwens, maar ook hier alleen de inbox map

er zijn echter genoeg 3rd party tools voor te vinden die dit ongetwijfeld wel kunnen realiseren

* Zwelgje heeft ook zon ipaq 5454 en is er zeeeeer tevreden mee :)

A wise man's life is based around fuck you

• ChiLLeR
activesync pakt alleen de inbox map mee van outlook (en tasks/calender natuurlijk)
Hmm, dat is jammer. Zelfde probleem als veel andere synch tools dus :(
En aangezien me T68i software automatisch mijn SMSjes in de INBOX van outlook gooit word het dan een zooitje :D
er zijn echter genoeg 3rd party tools voor te vinden die dit ongetwijfeld wel kunnen realiseren
Heb je daar misschien een url oid van? want ik zit er al een tijdje naar te zoeken maar kan eigenlijk niet echt iets vinden. En die 3rd party tools zullen natuurlijk wel niet gratis zijn :D

[ Voor 11% gewijzigd door ChiLLeR op 09-06-2003 19:21 ]

>> Signature?

• ChiLLeR
*schop*

>> Signature?

Pagina: 1