Game Boy Advance SP binnenglaasje gebroken

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• YoeY
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 19:22
Ik ben per ongeluk op de buitenkant van mijn SP gaan staan (dichtgeklapt, buitenkant van scherm) en nu is het binnenglaasje gebroken...ik zie nu alleen nog maar barsten en een zwarte vlek in het midden, verder doet alles het wel gewoon nog.
ik vraag me af of iemand misschien weet hoe/of je dit glasplaatje kan vervangen?

Hieronder nog een foto om het duidelijker te maken....proberen.... :+

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/ploeg273/sp.jpg

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 22:55
Kben bang van niet. Ik had eens schermpje van mijn GBA gebroken en ik moest toen een nieuwe kopen. Gelukkig was het mijn schuld niet dus hoefde ik het niet te betalen. Er was volgens de winkel geen mogelijk om dat te vervangen omdat dat te prijzig zou zijn en het niet zou uitmaken om dan een nieuwe te kopen (vanwege het geld).

Verwijderd

zo te zien is gewoon je display aan diggelen en niet alleen het binnen glaasje, dat zal dus een nieuwe moeten worden, maar kijk eens ff in je garantie papieren, misschien fixen ze het wel, al betwijfel ik het... enuhh waarom ging je er ook alweer op staan ? ;)

Verwijderd

ik zou zeggen: stuur een meeltje naar bedrijf? kijken wat zij er van zeggen.

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De liquid kristallen van je LCD zijn zo te zien helemaal de weg kwijt.

Het schijnt wel dat Nintendo een coole service geeft. Neem contact op.

Expanding the inexpandable

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Hier kunnen wij weinig antwoorden op geven (ja, hij is kappot :+). Ik kan zo maar één raad geven, neem contact op met Nintendo.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.