Toon posts:

[Interbase] Een nieuwe server registreren

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Wanneer ik in de Interbase Console een een server wil registreren om dalijk een database mee te kunnen maken... krijg ik deze foutmelding.. ik heb de search gebruikt.. ik begrijp er geen bal meer van.. wat kan er nou verkeerd gaan :?

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~k.afsar/got/fout3.jpg

Waar kan ik deze username en pass.. aanpassen? Ik begrijp t ff nie meer...

---

Nou had ik nog een tweede vraag... met interbase maak je een database maar heb gehoord dat je de tabellen met een andere applicatie moest gaan maken ofzo... vaag .. klopt dit?

tnx alvast

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 17:40 . Reden: ff plaatje toevoegen ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Hoi preddy, en welkom op GoT! Kun je even Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 14-04* doorlezen, zodat je een beetje weet wat de regels hier zijn (zoals over groetjes en eisen aan openingsposts, en wat waar hoort ;) ).

Ik ben zelf geen held in Interbase, maar letterlijk vertalen lijkt me duidelijk dat je geen user voor jezelf hebt aangemaakt. Nogal basic dus. De 2e vraag lijkt me enorm handleiding werk, en kun je dus beter even in de online help (F1) opzoeken. :Y)

Verder heeft deze vraag dus niets van doen met programmeren noch webscripting, dus kan ik 'm helaas niet laten staan hier. :| :X

[ Voor 14% gewijzigd door curry684 op 07-06-2003 17:44 ]

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.