Ik heb een laptop zonder diskette drive, maar ik wil wel graag opstarten in dos. Ik heb al op een CD-ROM bestanden van een opstart diskette gekopieerd en de opstartvolgorde in de bios aangepast maarer gebeurt helemaal niets XP start dan gewoon op en dat is dat. Hetzelfde heb ik al geprobeerd met een pen drive en een compact flash card het werkt allemaal niet. Heeft iemand een manier waardoor ik wel kan booten?
In nero zit een optie(dacht ik) om een bootable cd-rom te maken. Gebruik anders de search is, is vast wel te vinden hoe het moet.
Verwijderd
is makkelijk te vinden, je download een bootdisk image, je start nero, dan kan je ergens kiezen dat je een bootable cd wil maken en daar heb je een drop down munutje waar je kan kiezen wat voor'n bootoptie je wil, en daar kan je ook ergens je boot image selecteren... denk er wel aan dat je er heel weinig aan hebt als je je systeem op NTFS hebt draaien
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()