[geheugen] herkenning in mobo?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Nesto
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09-2021

Nesto

Chef du production

Topicstarter
Ik heb een mobo (a-trend 6240, niet super veel over te vinden) en heb er nu 128+64 sdram in zitten. Nu wil ik wat geheugen erbij zetten, maar volgens het boekje kan er maximaal 128 mb in. Wat gebeurd er als ik 256mb erin zet?

Yes - OEM

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

waarschijnlijk herkent ie maar een beperkt deel, of het hele zaakje wil niet starten

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Dan gebruikt ie maar 128.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoals je in de [faq]registratievoorwaarden[/] had kunnen lezen wordt hier op Gathering of Tweakers van je verwacht dat je überhaupt over basiskennis en researchcapaciteiten beschikt. Het is hier namelijk geen Helpdesk waarin je te pas en onpas vragen achterlaat. In dit geval had je jezelf allang kunnen helpen door in de search en/of in de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum te kijken :)

In dit geval is dat dus de Technische PMG FAQ. Kijk eens onder "hoeveel/welk geheugen kan ik maximaal op mijn mobo plaatsen?" B)

Lees vooral het Forumgedrag gedeelte van de registratievoorwaarden aandachtig door om te voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

Dit topic is gesloten.