Floppy krijgt geen stroom, werkt wel op andere Pc's

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-08 20:49
M'n Floppydrive werkt ineens totaal niet meer, hij geeft geen lichtje tijdens het rebooten en in windows staat ie er ook gewoon niet.

Ik heb met 2 verschillende Connector kabels geprobeerd, 2 verschillende stroomstekkertjes, er gebeurd niks..geen lichtje noppes. dat was op mijn PC
dus ik test het uit bij m'n vader en ja hoor, de floppy wordt meteen herkend en leest gewoon flops in zonder problemen.

Ligt dit nou aan mijn voeding, of is misschien de connector slot op m'n mobo kaduuk? de connector kabels zijn goed want het werkte prima bij m'n vader
de 2 kleine witte stroomstekkertjes...die kunnen stuk zijn....maar allebei? nogal raar vind ik....ik heb jammer genoeg geen reserve floppydrives maar ook dat zou niks uitmaken, mijn floppydrive is in weze niet stuk.....alleen weigert ie ineens op mijn pc z'n werk te doen.....

Verwijderd

Zit de data-kabel er wel goed om in?

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-08 20:49
Ja die zit prima, hij kan op 2 manieren, en bij eentje geeft ie continu een groen lichtje, dan zit ie dus verkeerd...maar andersom werkt ie verder helemaal niet.

EDIT

Don't laugh....

In de bios stond bij Drive a: None

tja.....dan werkt het logisch niet he....think the heat is getting to me{tis echt warm aan het worden} :)

[ Voor 36% gewijzigd door devilsnight op 07-06-2003 17:28 ]