Waterkoeling of ZALMAN ?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Heyzz,

Ik ben nu nog alles aan het bekijken, maar binnen 2 weken ga ik my waarschijnlijk een P4P800 Deluxe of P4C800 Deluxe Mobo met een bijpassend processorke met FSB 800, maar ik ga dat waarschijnlijk nog wat overklokken (eigenlijk meer dan wat ..) Maar ik twijfel nog of ik als koeling De ZALMAN CNPS7000-Cu neem of waterkoeling. Ik weet dat de ZALMAN sitil en goed zal zijn en mss beter gaat werken dan water, maar ik weet het nog niet. Water is natuurlijk gevaarlijk, veel last en duur (heb alleen wat darmpjes en een half - werkend pompje, dus de rest moet ik nog kopen) En die ZALMAN koeler is gewoon erop, stil en maar 62€.
Wat zou ik nu doen ?

Greetzz

Verwijderd

gebruik de search zou ik adviseren

Verwijderd

De voordelen tegen de nadelen afwegen. Iedereen vindt iets anders belangrijk.
Je hebt je al beperkt tot 2 mogelijkheden, nu moet je zelf de beste eruit kiezen.
Daar kunnen wij je moeilijk bij helpen.
Succes

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
ZALMAN CNPS7000-Cu
Dat is echt geen overclock cooler. Als je tussen waterkoeling of DIE cooler zou gaan, zou ik zonder twijfel waterkoeling nemen.
En die ZALMAN koeler is gewoon erop, stil en maar 62€.
62 euro?! Beetje afzetterij. Perfect Systems B.V. (NL) € 43,- http://www.tweakers.net/pricewatch/52025

De enige reden om een Zalman waaier te nemen is om de stilte, voor de prestaties moet je echt niet in deze lijn gaan zoeken.

[ Voor 56% gewijzigd door Yokozuna op 07-06-2003 16:45 ]

Verwijderd

Ik zou echt voor die zalman gaan. Dat scheel een hoop gekloot met al dat waterkoeling gedoe. Daar ben je misschien wel 3 uur mee bezig terwijl je in 10 minuten een zalman hebt geinstalleerd. En dan is hij ook nog is stukken goedkoper en misschien ook nog wel stiller.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 16:42:
Ik zou echt voor die zalman gaan. Dat scheel een hoop gekloot met al dat waterkoeling gedoe. Daar ben je misschien wel 3 uur mee bezig terwijl je in 10 minuten een zalman hebt geinstalleerd. En dan is hij ook nog is stukken goedkoper en misschien ook nog wel stiller.
Ohja, prestaties tellen tegenwoordig niet meer mee 8)7

Verwijderd

Die Zalman is dus never nooit beter dan waterkoeling :D Dat is een koeler die gemaakt is om stil te zijn.. Scheelt zo ff 10 graden denk ik, zo niet meer.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, over dit onderwerp moet toch wel wat te vinden zijn..

Je moet jezelf gewoon afvragen wat je echt wilt.. Stilte zonder veel moeite, maar niet echt veel overclocking : Zalman..

Wat meer moeite, misschien iets meer geluid, maar zeker meer overclocking : Waterkoeling..

't hangt gewoon af van wat jij belangrijk vind :)
En helaas moet je altijd een compromis sluiten..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.