Ik heb het volgende probleem met me net gekochte Radeon 9700 pro kaart van sapphire. Als ik de drivers heb geinstalleerd dat lijkt alles perfect te werken maar als ik bijvoorbeeld in windows media player een filmpje wil afspelen dat geeft hij alleen een roodvenster weer. Ik hoor wel gewoon geluid. ook bij ingame filmpjes (zoals bijvoorbeeld in Warcraft 3 ) krijg ik alleen een rood venster te zien. Tijdens het spel zelf hangt er een oranje / rode waas over het spel en zijn er bovenin een soort lijnen wazig te zien.
Ik las dat de workaround voor het windows media player euvel is: je hardwareversnelling lager zetten, dat kan ik wel weer filmpies kijken maar dat is geen goed oplossing. Kan het aan me directx liggen of moet ik gewoon opruilen. Kan iemand me helpen met deze 2 problemen? Mijn config is
Compaq D-310 Evo
P4 2,4 GHZ
768MB DDR Gehuegen 266mhz
120GB
Sapphire Atlantis 9700 Pro vidokaart
bij voorbaat dank
Alvast bedankt
Ik las dat de workaround voor het windows media player euvel is: je hardwareversnelling lager zetten, dat kan ik wel weer filmpies kijken maar dat is geen goed oplossing. Kan het aan me directx liggen of moet ik gewoon opruilen. Kan iemand me helpen met deze 2 problemen? Mijn config is
Compaq D-310 Evo
P4 2,4 GHZ
768MB DDR Gehuegen 266mhz
120GB
Sapphire Atlantis 9700 Pro vidokaart
bij voorbaat dank
Alvast bedankt