Toon posts:

Windows XP Herstel probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een DELL computer aangeschaft, inclusief software en XP.
Gisteren kreeg ik geen toegang meer tot mijn systeem, windows startte niet meer op. Ik maakte vervolgens gebruik van de HERSTEL software van XP. En daar vraagt men een System password en username. Daarna kan de installatie beginnen. Maar die informatie heb ik niet meer of kan ik nergens meer vinden.

Niemand kan mij helpen. Bij Microsoft rekent met E 50,- om de vraag te beantwoorden. En DELL weet van niets. Kunnen jullie mij helpen?

Verwijderd

kreeg je, behalve de herstel image, niet ook gewoon alle install cd´s los? om het zelf te kunnen installen op de manier die jij fijn vindt?

edit: heb dat ff nagevraagd, en dat schijnt dell niet te doen. net zoals packard hell zeg maar.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 15:19 ]

Verwijderd

Gebruikersnaam en wachtwoord? Wanneer vraagt hij die? Tijdens het beginnen met installeren of op het eind? :?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Om wat voor DELL gaat het?

Ik heb heel even met google gezocht naar DELL XP RESTORE

1 url die ik eruit kreeg was deze: http://support.jp.dell.co.../en/ug/xpfeat.htm#1099327

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:22
ik denk dat het gaat om het administration password. en als de pc door dell is geinstalleerd dan is het logisch dat de gebruiker het niet weet of dat het ergens op papier moet staan.

“An elephant is a mouse with an operating system”