[w2k] Auto install uitzetten??

Pagina: 1
Acties:

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:43
Weet iemand hoe ik in w2k auto install kan uit zetten,
Probeer de gemodde audigy 2 drivers voor me gewone audigy te installeeren maar voordat ik ook maar iets kan doen heeft hij alweer een of andere ruk driver geinstallleerd, heb al bergen van die crative meuk uit me register weg gegooit maar hij blijft telkens die zzooi installeeren, en ik kan het dus niet afbreken...
Suggesties?

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

Configuratiescherm --> Automatische updates, of bedoel je dat niet.

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 18:52
nee denk niet dat ie dat bedoelt. Hij bedoeld dat denk ik dat windows vanzelf nieuwe hardware ziet en hiervoor de verkeerde drivers installeert.

Verwijderd

Nee, je moet je (Universal) Plug and Play Service uitschakelen via je configuratiescherm.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 14:06 ]

• Asprine
ik wil het juist uit zetten, hij zadeld me telkens op met een driver die ik niet wil hebben...

• Asprine
dat klinkt de goede kant op, waar kan ik dat precies uitzetten?

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:40

grimson

domeingrommer

Universal Plug and Play is meer voor netwerkdevices te herkennen in je netwerk (zoals een internet Gateway oid).
Volgens mij heeft dit niets te maken met lokale devices.

*ongetest!*
Als je bedoeld dat je de drivers die je ooit eens hebt geïnstalleerd voor je Audigy niet meer wilt laden bij het verwijderen van deze drivers;

Kijk in %windir%\inf

En bekijk alle oem*.inf bestanden
Als je hier denkt dat je een audigy driver te pakken hebt, verwijder deze dan samen met de bijbehorende PNF bestand. (Er zijn meerdere voor je Audigy geloof ik, joystick, wave etc.)

Ik denk dat bij de volgende PNP-enumeratie, als je de kaart weer laat detecteren, Windows deze .inf bestand niet meer leest en dus ook je Audigy niet meer zal herkennen.
Pagina: 1