Het gaat niet helemaal goed in het Netschaap / AOL -draadje.
Deze reactie is een troll uit het boekje in de orde van "Mac roelt, PC sux". Ononderbouwd negatief geblaat, kortom, die kan niet anders dan op -1 belanden imo.
Ik weet niet of deze reactie naar -1 moet... ik weet eigenlijk helemaal niet wat er mee moet gebeuren. Misschien een edit zelfs? Er wordt hier opgeroepen tot een DoS... Aangezien Tweakers.net zelf weet dat dat niet zo leuk is, lijkt het me uitermate ongepast om een dergelijke oproep op de FP te laten staan. Maar misschien neem ik dit wat te zwaar op hoor, dat zou kunnen. Maar als ik editrechten had, zou ik niet voor m'n rekening durven nemen dat dit zou blijven staan zoals het nu staat.
Tot slot deze reactie dan hier wordt veel offtopic geblaat.
Voorbeelden:
Deze reactie is een troll uit het boekje in de orde van "Mac roelt, PC sux". Ononderbouwd negatief geblaat, kortom, die kan niet anders dan op -1 belanden imo.
Ik weet niet of deze reactie naar -1 moet... ik weet eigenlijk helemaal niet wat er mee moet gebeuren. Misschien een edit zelfs? Er wordt hier opgeroepen tot een DoS... Aangezien Tweakers.net zelf weet dat dat niet zo leuk is, lijkt het me uitermate ongepast om een dergelijke oproep op de FP te laten staan. Maar misschien neem ik dit wat te zwaar op hoor, dat zou kunnen. Maar als ik editrechten had, zou ik niet voor m'n rekening durven nemen dat dit zou blijven staan zoals het nu staat.
Tot slot deze reactie dan hier wordt veel offtopic geblaat.
Voorbeelden:
die idiote arrogante Amerikaanse aanklagers die op deze manier blijkbaar de wereldheerschappij nastreven.
Komaan, een beetje ons Nederlanders in ons eigen land aanklagen?! Opzouten idiote Amerikanen!
Hopelijk gaan die Amerikaanse rechters dat nou ook eindelijk eens inzien en komen ze tot de conclusie dat ze gewoon stom bezig zijn en alleen maar zichzelf te kakken zetten met dit soort stompzinnige akties.
offtopic:
Ik zou deze kerel graag een korte cursus privaatrecht willen geven, want als er iets niets hiermee te maken heeft, dan zijn het wel Amerikaanse rechters.
Ik zou deze kerel graag een korte cursus privaatrecht willen geven, want als er iets niets hiermee te maken heeft, dan zijn het wel Amerikaanse rechters.
Ik denk dat eenieder wel de conclusie zal trekken dat dit een regelrechte flamebait is, verpakt in een groot stukje tekst. Wat mij betreft ook netjes naar -1 af laten glijden dus.Ik zou nooit zwichten voor die Amerikaanse clowns!
Bah, ik ga een steeds grotere hekel krijgen aan die arrogante Amerikanen.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.