[Nokia 6310] Hoe uninstall ik Nokia Connection Manager?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben bezig met het updaten van m'n PC Suite voor mijn Nokia 6310, Alles werkte goed, totdat ik eerst Nokia PC suite 4.51 geinstalleerd had en kuren kreeg.
Dus, ik wil weer terug naar 4.81..

Eerst Nokia PC Suite 4.51 geuninstalled, en daarna de setup van PC Suite 4.81 draaien. Tijdens de install van Nokia PC Suite 4.81, geeft hij aan, dat de vorige PC suite er nog opstaat, terwijl hij toch echt ge-uninstalled is! :?

Ik denk zelf dat het ligt aan de Nokia Connection Manager, die al helemaal voor geen meter werkte (die van PC Suite 4.51)..
maar ik krijg dat programma voor geen mogelijkheid ge-uninstalled..
(ik zal er wel weer eens flink over heen kijken.. )

Iemand ervaring ermee?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 13:52
Dat connection gebeuren draait bij het opstarten, neem aan dat je eerst heb gereboot? dan wordt het pas helemaal verwijderd en dan moet die nieuwe geen prob meer zijn.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:17
Je kan ook versie 5 installeren als je even een nieuwere telefoon selecteert...die werkt ook met 6310! Ik heb er zelfs mijn bluetooth van sitecom mee aan de praat gekregen dus dat zegt wel wat! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleutooth van sitecom mee aan de praat gekregen!!! Das mooi nieuws ik heb al een tijd die dongle maar krijg het niet voor elkaar. Dus met versie 5 lukt het? Hoe heb je dat psies ingesteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

TheMC schreef op 08 June 2003 @ 11:35:
Je kan ook versie 5 installeren als je even een nieuwere telefoon selecteert...die werkt ook met 6310! Ik heb er zelfs mijn bluetooth van sitecom mee aan de praat gekregen dus dat zegt wel wat! :*)
Weet je nog bij welke foon dat was? Ik ben al wel 4.88 tegen gekomen, maar om nou alle toestellen af te gaan ....
edit:

Laat maar ik heb versie 5.1 al bij de 6800 gevonden.

[ Voor 26% gewijzigd door jeanj op 09-06-2003 02:17 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de PC Suite 5.1 geinstalleerd en het werkt perfect!!
Bedankt!
(De Nokia Connection Manager van PC Suite 4.5 krijg ik trouwens nog steeds niet verwijdt, die blijft gewoon actief.. :? maar stoort voor de rest niet... iemand een idee hoe ik die nog weg kan krijgen??)

..Alleen rest mij nu een vraag over de suite 5.1, is het daar nog mogelijk om profiellen en logo's aan te passen op je Nokia 6310??

Er is trouwens ook op die site van die Nokia PC Suite 5.1 een Registry Cleaner te vinden.

ik hoor 't wel!
Pagina: 1