Toon posts:

Kan geen nieuwe users aanmaken in server2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt me maar niet om een nieuwe user aan te maken in Win server 2003. Het blijft iedere keer steken op het wachtwoord dat niet complex genoeg schijnt te zijn.

Nu heb ik al verschillende combinaties van kleine + grote + cijfers geprobeerd maar ik kom er maar niet door.

Waar ik kan ik de passwordpolicy aanpassen? Of moet ik iets anders veranderen..??

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 12:22
probeer iets like : G4th3r1nG ofzow die moet het haast wel doen

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 15:28

mutsje

Certified Prutser

je moet je password policy aanpassen en geen "require strong password' aan hebben. het zit dus in je policy. ff de F1 toets en zoeken....

Verwijderd

Topicstarter
maar kom er dus mooi niet achter.... is me ook niet opgevallen waar ik dat ingesteld heb met F1 krijg ik meer dan 90 resultaten dus dat schiet ook niet op. Zit een beetje vast nu!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 12:51:
maar kom er dus mooi niet achter.... is me ook niet opgevallen waar ik dat ingesteld heb met F1 krijg ik meer dan 90 resultaten dus dat schiet ook niet op. Zit een beetje vast nu!
kom nou zeg, heb je wel eens van de microsoft KB gehoord? daar staat het een en ander allemaal wel in,

zoek het in je domain controller securit policy..... ;)

ik mag toch hopen voor je (en voor de rest van de internetgebruikers) dat je dat ding niet aan het internet gaat hangen, anders hebben we er weer een potentieel veiligheidslek bij :/

en anders maar weer terug naar een OS wat wel makkelijk te configgen is (win9x) :/

A wise man's life is based around fuck you