terug vinden data

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Hoop dat dit het goede forum deel is..
Ik heb 2 harde schijven in het systeem zitten verdeeld in meerdere partities.

Ik was aan het proberen mijn systeem te upgraden naar windows xp (lukte niet) maar daarna was er iets vreemds aan de hand..
Partitie D vertoont exact dezelfde inhoud als partitie K.

Alleen op partitie D stond 22 gig aan MP3.

Alles weg.

Ik heb norton utilities er overheen gestuurd maar die vindt niets meer terug.
Op Google vind ik info zat over het terug halen van data,maar als ik met een verkeerd progje aan de gang ga ben ik bang alles kwijt te zijn.
Wie weet er een proggie, liefst free,waarvan ie gewoon zeker weet dat dit goed is,die mijn data terug kan halen ?
Alsjeblieft.. er zitten dingen bij die ik nooit meer terug kan vinden waarschijnlijk.

Ik hoop dat iemand de moeite wil nemen me te helpen,want dit is echt heel..heel erg.
Nick..enigzins wanhopig nu..

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

GetDataBack. :)

http://www.runtime.org/gdb.htm

Tevens met de search te vinden. :)

[ Voor 82% gewijzigd door Tatsu op 07-06-2003 11:53 ]

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je kunt die MP3's natuurlijk gewoon opnieuw rippen; ik heb mijn broertje hiervoor in dienst genomen :Y)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Nick39
  • Niet online
Spider.007 schreef op 07 juni 2003 @ 11:55:
Je kunt die MP3's natuurlijk gewoon opnieuw rippen; ik heb mijn broertje hiervoor in dienst genomen :Y)
sommige cd's zijn kapot.. met 3 kids die ze driftig lenen.. die mp3's waren de enige backup..

• Nick39
  • Niet online
Tatsu schreef op 07 June 2003 @ 11:51:
GetDataBack. :)

http://www.runtime.org/gdb.htm

Tevens met de search te vinden. :)
ja ik kan genoeg vinden,maar ben gewoon bang dat als ik de verkeerde tool er overheen gooi ik alles kwijt ben...
vandaar dat ik hier vroeg naar informatie..hier zitten de echte gebruikers..een verkoop verhaal kan ik altijd lezen..ik ga het gelijk proberen..

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je de data restored naar een andere schijf verandert er als het goed is niets aan de originele 'foute' hdd. Dus kun je achteraf ook nog andere progsels gebruiken. Overigens heb ik sinds een restore van mijn MP3'tjes ongeveer 1% naar de klote geholpen doordat nummers door elkaar gingen lopen :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Nick39
  • Niet online
Spider.007 schreef op 07 June 2003 @ 12:03:
Als je de data restored naar een andere schijf verandert er als het goed is niets aan de originele 'foute' hdd. Dus kun je achteraf ook nog andere progsels gebruiken. Overigens heb ik sinds een restore van mijn MP3'tjes ongeveer 1% naar de klote geholpen doordat nummers door elkaar gingen lopen :?
met 1 % zou ik heel goed kunnen leven denk ik.. :)

• Nick39
  • Niet online
verdorie.. je hebt weer een key of zo nodig.... is er dan niets dat gewoon zo werkt ?

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Nick39 schreef op 07 June 2003 @ 12:41:
verdorie.. je hebt weer een key of zo nodig.... is er dan niets dat gewoon zo werkt ?
ik heb het met GetDataBackPro gedaan... dat werkte bij mij gewoon :? (met uitzondering van die 1%)

mailadres weg

De volgende keer krijg je hier een OW voor. Dat riekt naar warezaanbod namelijk :/

[ Voor 20% gewijzigd door BalusC op 07-06-2003 16:58 ]

---

• Nick39
  • Niet online
Spider.007 schreef op 07 June 2003 @ 13:50:
[...]

ik heb het met GetDataBackPro gedaan... dat werkte bij mij gewoon :? (met uitzondering van die 1%)
Ik heb nu easy recovery pro geprobeerd..die doet het wel...maar elke mp3 heeft een nummer gekregen..da's geen doen zo.. het werkt dus wel.
Ik ga het nog maar met getdataback proberen.. ik laat nog horen of die het beter deed.

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 07-06-2003 16:58 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoals je in de [faq]registratievoorwaarden[/] had kunnen lezen wordt hier op Gathering of Tweakers van je verwacht dat je überhaupt over basiskennis en researchcapaciteiten beschikt. Het is hier namelijk geen Helpdesk waarin je te pas en onpas vragen achterlaat. In dit geval had je jezelf allang kunnen helpen door in de search en/of in de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum te kijken :)

In dit geval is dat dus de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (23-05-2003).

Lees vooral het Forumgedrag gedeelte van de registratievoorwaarden aandachtig door om te voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.