Ik zit nu met een bepaald probleem dat verschillende spellen bij mij met bepaalde drivers van de videokaart willen werken.. Zo draait Gta Vice City alleen goed op de catalyst 3.4 en Morrowind alleen goed op catalyst 3.0
.
Ik zou graag snel willen kunnen wisselen tussen deze twee drivers, zodat ik niet elke keer als ik vice city wil starten de 3.4 drivers erop moet zetten en dan weer 10 minuten/een kwartier kwijt zijn om drivers te wisselen
.
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om meerdere hardwareprofielen aan te maken waarin verschillende drivers worden geladen voor de videokaart
..
Dit schijnt echter niet te werken
. in beide profielen worden de drivers van de videokaart vervangen door degene die ik erop zet
..
Is er misschien een manier om op het begin van xp toch een menuutje te krijgen waaruit ik kan kiezen uit de verschillende drivers
Dus dat ik bijvoorbeeld de bestanden die de drivers gebruiken eroverheenkopieer uit de verschillende directories
Onder windows 98 was het mogelijk bij het opstarten te klooien met de autoexec.bat maar onder xp werkt autoexec.bat natuurlijk niet meer
..
Ik zou graag snel willen kunnen wisselen tussen deze twee drivers, zodat ik niet elke keer als ik vice city wil starten de 3.4 drivers erop moet zetten en dan weer 10 minuten/een kwartier kwijt zijn om drivers te wisselen
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om meerdere hardwareprofielen aan te maken waarin verschillende drivers worden geladen voor de videokaart
Dit schijnt echter niet te werken
Is er misschien een manier om op het begin van xp toch een menuutje te krijgen waaruit ik kan kiezen uit de verschillende drivers
edit:
Zo, dat was een flinke edit
. Ja de smileys waren in de uitverkoop 
Zo, dat was een flinke edit
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 13:23 . Reden: hardwareprofielen geprobeerd; werkt niet :( ]