Probleem met opstarten..

Pagina: 1
Acties:

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 21:22
Ik heb een probleem, als Windows XP Prof. klaar is met laden duurt het altijd even voordat ik internet hebt, en voordat ik kan werken met de computer.

Na 2 minuten hoor ik de diskette even tikken en dan pas loopt de pc eigelijk..

Is dit normaal in Windows xp Prof ?

Voor mijn sys. check mijn sig.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 15:56

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik heb dat ook gehad. Nu WinXP Pro opnieuw geïnstalleerd omdat er een andere vidkaart in ging en meer ram en toen had ie het niet meer.
Maar heb jij toevallig een password op je gebruikersacount staan? Zo nee, er eentje opzetten. Dan als je bij dat inlogscherm staat ff w88 totdat je diskette aangaat. Bij mij ging dat daar al na 10 secs ofzo. Dan inloggen en hij deed het gelijk hier.

Je zou trouwens ook ff je sysspecs moeten posten, ze zijn niet egt nodig maar dan hebben we wel weer een beter inzicht. :)

Edit: ik lees net dat ik in je sign. kan kijken :)
In mijn geval was het een AMD AthlonXP 1700+, maar misschien dat het toch helpt. Heb je WinXP al een keer opnieuw geïnstalleerd?

[ Voor 18% gewijzigd door Ultraman op 07-06-2003 10:44 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 21:22
Ik heb windows xp pro er opnieuw opgezet, en dan heb ik dit probleem juist.

Ik gebruik deze computer voor mezelf, en er hoeft ook geen password op?!

Ik start windows, dan ben ik in mijn desktop en dan kan ik niets doen ( lijkt net alsof hij vast loopt ) En na ongeveer 2 minuten hoor ik de diskette en laden de programma's zich.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED