Net terug van de HCC dagen met een Abit KT7 mobo + TB processor. Echter het lijkt of de processor niet in de socket past. In het midden van de socket steekt er een draadje uit! Hierdoor past de processor niet op de socket. Ik ben geen ervaren computerbouwer, dus kan iemand mij vertellen of dit normaal is????
Bij mij floepte de processor er zo op hoefde hem niet eens aan te drukken. Zit het draadje nou op het moederbord? Ik heb wel een sensor onder me cpu zitten, misschien dat je dat bedoelt? die past er als het goed is gewoon onder.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
draadje ? ik heb geen idee.
je cpu heeft wel een hoekje met een schuine kant net als socket op mobo. die moeten dus wel op de zelfde hoek zitten.
je cpu heeft wel een hoekje met een schuine kant net als socket op mobo. die moeten dus wel op de zelfde hoek zitten.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
dat draadje is je temp sensor
gewoon een beetje platter buigen en je proc valt er zo in(wel zorgen dat de sensor contact blijft houden met je proc natuurlijk)
gewoon een beetje platter buigen en je proc valt er zo in(wel zorgen dat de sensor contact blijft houden met je proc natuurlijk)
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Ik wil het omschrijven als een 2 ijzerdraadjes met een blauw puntje erop. dit steekt boven de rand van de socket uit
jep is je sensor ,kun je gewoon iets platter buigen
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Daar had ik op de beurs ook al last van.
Ik mijn Duron 700 vast in het Mobo Stoppen, past ie niet..GRRR
Ik terug, zeg ik: Dit is niet goed volgens mij.
Zegt de verkoper; Jawel dat hoort, je moet hem ff platbuigen, Nu zit ie tenminste dicht tegen je proc aan! oohhh.
Moet ik nog een Mobo laten zien? JA!
oke, ..........Hierzo >> Zie je? dat hebben ze allemaal. Oke dan is het goed!
FF pinnetje bveetje kromgebogen en proc paste precies!
Ik mijn Duron 700 vast in het Mobo Stoppen, past ie niet..GRRR
Ik terug, zeg ik: Dit is niet goed volgens mij.
Zegt de verkoper; Jawel dat hoort, je moet hem ff platbuigen, Nu zit ie tenminste dicht tegen je proc aan! oohhh.
Moet ik nog een Mobo laten zien? JA!
oke, ..........Hierzo >> Zie je? dat hebben ze allemaal. Oke dan is het goed!
FF pinnetje bveetje kromgebogen en proc paste precies!
Dat soort dingen zijn altijd irritant... je moet WEL veel kracht zetten.. maar ja het kostte wel een paar honderd piek dus je wilt het WEL heel houden
Verwijderd
Ik had dat probleem ook, dacht weer dat ze me rommel aangesmeerd hadden.
FF duwen en....gelukt!
Zit die tempsensor wel niet meer recht onder de core, maar wel tegen het keramiek aan, dus zal wel goed wezen!
Thanks guys!
FF duwen en....gelukt!
Zit die tempsensor wel niet meer recht onder de core, maar wel tegen het keramiek aan, dus zal wel goed wezen!
Thanks guys!
Pagina: 1