Ideetje: genereer koetje.ini's voor newbies

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kan een van de Tweakers-wizards niet een formpje in elkaar knutselen waar een beginnend grazer gewoon, met wat duidelijke uitleg, met wat checkboxes en radiobuttons zijn voorkeuren e.d. in op kan geven, waarna hij een kant en klare .ini-file kan ophalen? Volgens mij werkt dat veel beter dan mensen elke keer weer uitleggen hoe ze 't moeten doen, en het voorkomt bovendien fouten waardoor kostbare koetjes verloren gaan!

Isdawa? Zpottr.

Zoef

• Elect
  • Niet online
ik heb een klein .bat filetje geschreven dat de koe instaleert zonder dat je hem ziet enzo .. daar heeft niemand problemen mee en iedereen wil hem dan wel draaien
(op mijn account flushed 4000 mhz ... allemaal vrienden die wel wilden helpen)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Zpottr
  • Niet online
Ja, OK da's natuurlijk al iets maar je zegt het zelf al: die lui flushen (heel aardig) onder jouw e-mail. Bovendien is het wel makkelijk als mensen kunnen instellen of ze aan een LAN of een 14k4'tje hangen, en in het laatste geval hoe lang ze willen doen met een verse baal hooi. /me en een hoop anderen draaien er hun hand niet voor om om dat zelf ff in te stellen maar er zijn een hoop kalfjes die daar elke keer weer vragen over hebben. En elk verloren/ herkauwd blokje is er een te veel!! Z. out.

Zoef

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Ik ben al in een vergevorderd stadium van een GUI config progie. Ik moet alleen mijn Delphi cd eens terug krijgen want nu kan ik niet verder :(

Voor een preview kijk op http://energy.keyserver.org/KoeEditor.exe

Wel ff je ini backuppen, want nog niet alle funcites worden weggeschreven. En ik moet hem optimizen voor 8010 aangezien hij geschreven is in de tijd van 8007.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 15:27

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ga naar www.ricoh-design.com , download daar een koetje.ini voor modem of voor kabel. Er staat gelijk een hele duidelijke uitleg bij!

Het zal handig zijn als elk team dit deed. Gewoon standaard een site maken en een 2 ini files neer zetten en 1 persoon aanwijzen die eventueel de persoon verder helpt. Via icq of mail.

Ciao!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"