Hebben jullie misschien intressen in een GOT icemat? want dan kan ik daar misschien een IA voor starten!
hoezo geen IA's meer?
@EvilTuinHekje: hm, das balen
@EvilTuinHekje: hm, das balen
[ Voor 52% gewijzigd door geez op 07-06-2003 10:15 ]
Einde aan de Inkoopacties

en je opent een Topic op GOT wat ze dus niet wilden ofzow
en je opent een Topic op GOT wat ze dus niet wilden ofzow
[ Voor 37% gewijzigd door Paradox op 07-06-2003 10:16 ]
KAN OOK OP LAUPRO HOOR. Je hoeft niet zo te schreeuwen, het feit blijft dat het niet mag.Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 10:14:
ik ga de ia ook via laupro doen DIT IS EEN ANIMOCHECK!!!
Iemand icemat van mij kopen ?
Heb je hem binnen een week, wil er 20 euro voor hebben.
Is standaard icemat. Ik doe hem weg omdat ik hem te klein vind (mja, niet raar met extreem lage sens)
Epsilon85@NOSPAMhotmail.com
Heb je hem binnen een week, wil er 20 euro voor hebben.
Is standaard icemat. Ik doe hem weg omdat ik hem te klein vind (mja, niet raar met extreem lage sens)
Epsilon85@NOSPAMhotmail.com
ik ben eigk wel geinteresseerd, maar weet niet hoeveel die ongeveer moet gaan kosten incl verzendkosten ?
offtopic:
Ik vind het echt jammer dat got nu heel snel threads dichtgooit, en het niet meer was als 1 1/2 jaar geleden. Er mag steeds minder, en daar zijn dan wel de redenen voor, maar vind het toch een beetje jammer, de sfeer gaat er op achter uit en ik hoor van andere medetweakers ook deze berichten. Als dit een negatieve invloed heeft, delete deze offtopic dan maar
Ik vind het echt jammer dat got nu heel snel threads dichtgooit, en het niet meer was als 1 1/2 jaar geleden. Er mag steeds minder, en daar zijn dan wel de redenen voor, maar vind het toch een beetje jammer, de sfeer gaat er op achter uit en ik hoor van andere medetweakers ook deze berichten. Als dit een negatieve invloed heeft, delete deze offtopic dan maar
Verwijderd
mja heb je wel gelijk in tutti-frutti maarja wat doen wij ertegen idd niks, maar vind xtreme enz. toch wel ff wat beter
5 euro verzendkosten oidTutti-frutti schreef op 07 June 2003 @ 10:56:
ik ben eigk wel geinteresseerd, maar weet niet hoeveel die ongeveer moet gaan kosten incl verzendkosten ?
offtopic:
hij kan ventueel (incl originele doos) in een enveloppe
Volgens mij is Als het niet mag, haal dan achteraf maar weg: van toepassingTutti-frutti schreef op 07 June 2003 @ 10:56:
offtopic:
Verder is het topic gereport in SM dus hier V&A van maken lijkt me niet zo verstandig.
IA's via LauPro a.u.b., zie ook bevenstaande links
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()