Schijnt ook nog niet alles te zijn....snelheden die worden beloofd worden niet gehaald (waar hebbik dat toch meer gehoord?), maarre graag reacties want ik word doodziek van die telefoonrekening iedere keer....
ADSL is (vind ik) nog in een TE VROEG ontwikkelings stadium. Het is nog lang niet goed operationeel. Iets dat nieuw is kan niet gelijk goed werken. Toen "vroeger" de modem werd geïntroduceerd zullen er ook veel problemen zijn geweest.
De UPC heeft nu ook nog steeds problemen, ook omdat die nog erg nieuw is...
Pas als iets heel lang bestaat lijkt het pas goed te gaan werken, alle kinderziektes er uit en zo...
Zelf had ik ook overwogen naar ADSL te gaan want dat was "HET medium", maar sinds vorige week hebbik toch kabel
en geen ADSL (MxStream).
Dus ik zou er ook nog niet aan beginnen. Meld jezelf bij een redelijke kabel-maatschappij aan. Daarbij is kabel gewoon veel sneller dan ADSL. Ik geloof dat de bandbreedte van kabel iets van 4 MBps kan zijn (jou internet-aansluiting haalt dit nooit maargoed) en die van ADSL is veel minder, maar hoeveel/hoe weinig weet ik niet.
Succes er mee...
De UPC heeft nu ook nog steeds problemen, ook omdat die nog erg nieuw is...
Pas als iets heel lang bestaat lijkt het pas goed te gaan werken, alle kinderziektes er uit en zo...
Zelf had ik ook overwogen naar ADSL te gaan want dat was "HET medium", maar sinds vorige week hebbik toch kabel
Dus ik zou er ook nog niet aan beginnen. Meld jezelf bij een redelijke kabel-maatschappij aan. Daarbij is kabel gewoon veel sneller dan ADSL. Ik geloof dat de bandbreedte van kabel iets van 4 MBps kan zijn (jou internet-aansluiting haalt dit nooit maargoed) en die van ADSL is veel minder, maar hoeveel/hoe weinig weet ik niet.
Succes er mee...
tja..maar jij as bosschenaar hebt keus...ik zit in vlijmen en ik zit te isd'en waar ik ook niet echt vrolijk van wordt...ik doe dus regelmatig die postcode-checks, maar vlijmen valt overal buiten, maar mocht het zover komen, weet ik dus nog niet wat ik zal nemen, as het überhaupt hier komt *zucht*
Sorry KnightWolf, ADSL is dus echt wel sneller dan 4 Mbps. Ik heb zelf Cistron en daar haal ik 850 kB/s mee...
Dat mensen bij ADSL meteen denken aan MXstream snap ik wel, maar je moet niet alles over 1 kam scheren...
Paul
Dat mensen bij ADSL meteen denken aan MXstream snap ik wel, maar je moet niet alles over 1 kam scheren...
Paul
Neem me niet kwalijk, maar meer dan 800 kiloByte/s lijkt me op z'n zachts uitgedrukt zeer sterk overdreven.
Besef je wel dat je het dan hebt over een 10 Megabit LAN snelheid? Dat haal je dus echt niet met de abonnementen die er nu zijn.
Dan praat je namelijk over gemiddeld 512 of 1024 kilobit/s.
Besef je wel dat je het dan hebt over een 10 Megabit LAN snelheid? Dat haal je dus echt niet met de abonnementen die er nu zijn.
Dan praat je namelijk over gemiddeld 512 of 1024 kilobit/s.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Crusader heeft dus ook nog nooit van Cistron gehoord 
Cistron bied voor 150,- per maand het max. van ADSL aan (8Mbit/1Mbyte per sec dus)
En dan zijn dat soort snelheden dus wel degelijk te halen
Cistron bied voor 150,- per maand het max. van ADSL aan (8Mbit/1Mbyte per sec dus)
En dan zijn dat soort snelheden dus wel degelijk te halen
Ik ben zowieso eigenwijs. Geen Linux en geen Netschaap (dom schaap) op mijn comp. En ik heb ook al ADSL bij MxStream via Xs4all. die 512 Kbit haal ik wel hoor. De laatste 3 weken al zonder storingen gezeten. Daarvoor was het ff kut, maar nu niet meer en alles gaat straks ook naar de ISP's. In Rotterdam heb je ook Quiknot via de kabel, maar dat zuigt!!
Cistron doet het inderdaad ook, maar ik denk dat de kpn eerst haar eigen systeem in de lucht wil hebben voordat ze de problemen van andere providers gaan oplossen. Of heeft Cistron haar eigen kabelnetwerk in de grond?
De max is ook bij Mxstream 8Mbps, maar wordt voorlopig gelimiteerd tot 1.
Nuff said
Cistron doet het inderdaad ook, maar ik denk dat de kpn eerst haar eigen systeem in de lucht wil hebben voordat ze de problemen van andere providers gaan oplossen. Of heeft Cistron haar eigen kabelnetwerk in de grond?
De max is ook bij Mxstream 8Mbps, maar wordt voorlopig gelimiteerd tot 1.
Nuff said
And Bob's your uncle ...
Cistron heeft eigen netwerk met eigen LAMS in de centrales...
Alleen werkt de KPN tegen, dus daarom duurt de uitrol wat lang...
Alleen werkt de KPN tegen, dus daarom duurt de uitrol wat lang...
Voor zover ik weet belooft cistron alleen die snelheid binnen hun eigen netwerk. Daarbuiten zou het wel eens helemaal niet veel sneller hoeven te zijn.
Ik heb Mxstream hier en ik heb tot nu toe geen klachten. Tuurlijk zijn er mensen sneller, maar ik denk dat 512kBit voorlopig wel snel genoeg is. Ik zou best evensnel als mijn schijven zijn willen downloaden, maar dat duurt nog even.
Ik heb Mxstream hier en ik heb tot nu toe geen klachten. Tuurlijk zijn er mensen sneller, maar ik denk dat 512kBit voorlopig wel snel genoeg is. Ik zou best evensnel als mijn schijven zijn willen downloaden, maar dat duurt nog even.
Hop,hop,hop!
Pagina: 1