Ik gebruik mijn muis al een tijdje op mijn bureau (niet 100% vlak) en die kleine stukjes plastic waar je muis zeg maar over glijdt... die beginnen nu best wel af te slijten.... wat kun je daar tegen doen? of waar kun je van die nieuwe muisglijertjes halen?
je zou er ook een plakbandje onder kunnen doen?
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Misschien is er wel een andere oplossing.Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 08:26:
1e woord.. muismat
2e woorden geen idee waar je nieuwe glijplakkertjes kunt halen...
Ik ben ierder geval heel erg blij met mijn blauwe muismat
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Pad surfers van icemat 
Te bestellen op www.icemat.com en waarschijnlijk ook wel in vele computerwinkels.
(owjah, ze worden standaard geleverd bij een icemat
)
Te bestellen op www.icemat.com en waarschijnlijk ook wel in vele computerwinkels.
(owjah, ze worden standaard geleverd bij een icemat
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
bij mij waren ze vorig jaar ook gesleten, toen heb ik logitech gemaild of ze me 4 nieuwe glidepads op konden sturen terwijl er geen garantie op zat.
Ik zei dat ik deze muis zo fijn vond en te duur om een nieuwe te kopen, veel geslijm
en warempel een week later had ik ze per post
Ik zei dat ik deze muis zo fijn vond en te duur om een nieuwe te kopen, veel geslijm
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Wat is dat nu voor iets? Iets net ijs? Waarom is dat ding zo gigantisch duur? Op die site staan volgens mij wel die plakkertjes voor onder je muis...DustMan4u schreef op 07 juni 2003 @ 08:39:
Pad surfers van icemat
(owjah, ze worden standaard geleverd bij een icemat)
Ik kreeg een hele nieuwe muis binnen een paar dagen omdat ze geen ronde glijpads meer haddenTurismo schreef op 07 June 2003 @ 08:40:
bij mij waren ze vorig jaar ook gesleten, toen heb ik logitech gemaild of ze me 4 nieuwe glidepads op konden sturen terwijl er geen garantie op zat.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Meel Logitech 
Die dingen heten "Mouse skates".
En dit is al vrij vaak langsgekomen
Benelux (B, LUX, NL)
Logitech Benelux
Maanlander 14C
NL-3824 MP Amersfoort
+31 (0)33-451 17 77 Trade Sales Enquires
+31 (0)10-243 88 97 Product Information
+31 (0)10-243 88 98 Technical Help
http://www.logitech.com/i...=support/contact&CRID=323
Die dingen heten "Mouse skates".
En dit is al vrij vaak langsgekomen
Benelux (B, LUX, NL)
Logitech Benelux
Maanlander 14C
NL-3824 MP Amersfoort
+31 (0)33-451 17 77 Trade Sales Enquires
+31 (0)10-243 88 97 Product Information
+31 (0)10-243 88 98 Technical Help
http://www.logitech.com/i...=support/contact&CRID=323
[ Voor 64% gewijzigd door Atlas op 07-06-2003 10:53 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Dit probleem is al vaker voorbij gekomen, zoek maar eens met de search.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()