Toon posts:

HELP! a.u.b geforce gts of ultra of geforce 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:?mijn vraag is welke kaart moet ik gaan kopen?

Is het verschil tussen de gts en de ultra genoeg om er meer geld aan uit te geven aan ultra[ik wil meer geld uit geven als daar wel veel verschil in zit]
of kan ik beter wachten tot de geforce 3

Als ik de gts zou kopen merk ik dan genoeg verschil met de kaart die ik nu heb [geforce 256[geen ddr] ]

waneer komt de geforce 3 uit [ongeveer]

Verwijderd

Gforce1 of Gforce2 (Ultra)
De regel is meestal wacht een tot twee generaties videoplanken voordat je een nieuwe koopt. Het voordeel wat je eruit haalt is zeker die 600 piek niet waard "(Nieuw 800-Oud 200=600)Zou je je oude verkopen" FF wachten lijkt me.

Suc7

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
tussen een GF1 en een 2 ultra , zit echt wel vet verschil, maar hij is gewoon te duur!!!!!!!!!!

Verwijderd

heb mijn geforce 2 gts geclokt tot 235/384 de ultra 240/460 ongeveer8-)

Verwijderd

Mja, maar de Ultra is misschien ook weer tot 500+ over te klokken >:)

Verwijderd

En die Ultra van Cardexpert dan? volgens mij zit daar al een optie in om standaard 270/500 te draaien...

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Die Ultra van CardEXpert heb ik zelf draaiend gehad op 280core 520 memory en standaard kan die met gemak op 270core en 500memory draaien.

Ik zou persoonlijk eerste effe wachten totdat de GF3 uit is. Dan kun je nog altijd beslissen welke je wilt kopen, of de GF3 of de GF2 GTS (welke qua prijs dan weer wat lager zal zitten omdat de GF3 uit is).

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Pagina: 1