Externe dvd brander (A05) geeft invalid block adress

Pagina: 1
Acties:

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:19

ThaDude

Hang Loose

Topicstarter
Ik hoop dat ik met hulp van jullie erachter kan komen hoe mijn probleen op te lossen.

Ik had al een jaar lang een dvd brander (Pioneer A04) in een externe firewire behuizing van Alternate. Hier bijna nooit geen problemen mee. Laatst toch maar een A05 gekocht en nu komt het. Als ik op 4 x dvd's brand dan krijg ik de laatste tijd zomaar de melding "Invalid Block Adress" en kapt die met branden. Hier heb ik voorheen nooit problemen mee gehad. Er zijn er al wat doorheen hoor ;) Ik brand met nero en mijn OS is windows 2000.

Ik heb verscheidene websites geraadpleegt waaronder deze maar kan niet achter een goede oplossing of oorzaak komen.

De FAQ van nero geeft aan dat het aan de SCSI bekabeling kan liggen :? Ik maak gebruik van een firewire kabel.

Op GoT heb ik gelezen eerst simulate doen en dan branden (dit blijft foutmeldingen geven)

Op 2 x branden is ook geen optie want dan krijg ik de melding namelijk nog.

Weten jullie wat dit nu precies inhoud en wellicht een oplossing?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

Verwijderd

Zijn de lege schijfjes die je gebruikt van goede kwaliteit?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:26

momania

iPhone 30! Bam!

Heb je ook je nero up-to-date gehouden?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Topicstarter
De schijven die we gebruiken zijn van Princo, 2x media was voorheen van dat merk geen probleem.

Nero is de *.28 versie, best up-to-date dus.

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

ThaDude schreef op 07 June 2003 @ 09:36:
De schijven die we gebruiken zijn van Princo, 2x media was voorheen van dat merk geen probleem.

Nero is de *.28 versie, best up-to-date dus.
Ik heb niet al te goeie ervaringen gehad met "Princo". Misschien een beter A-merk proberen?

[ Voor 17% gewijzigd door Neobahamuth op 07-06-2003 09:46 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Topicstarter
Maar zou het dan aan de kwaliteit van de cd liggen? Maar wat ik niet helemaal begrijp is dat het ook gebeurt met simuleren van het branden.

Pagina: 1