Toon posts:

CD rom lade met eigen wil

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb last van een CD writer die, wanneer de PC een half uurtje ofzo aan staat telkens open en dicht blijft gaan. Ik heb hem al helemaal bovenin gezet zodat hij geen last heeft van warmte oid van de HDD, maar het blijft nog hetzelfde. Er zit trouwens géén CD in.

Iemand een suggestie om dit op te lossen?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Even Ad-awre eroverheen :)

www.lavasoft.de

Of even de virusscanner laten lopen :)

suc6 iig :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2025

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Test eens of dit ook gebeurt als je offline bent...

Als niet, dan ben ik bang dat je je PC niet goed hebt beveiligd tegen grapjassen die simpel je cd-lade open en dicht kunnen doen...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:15

Boy

www.byoscoop.nl

Dit probleem wel es eerder gehoord op de helpdesk waar ik werk. Ik ben er ook nog niet achter wat het is, maar het komt ook voor zonder internet verbinding.

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-03 20:34
sub7 ofzow zou kunnen, maar dit lijkt eerder op een los contactje in de speler zelf

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• devil-j
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-03 08:59
Misschien is dat indruk knopje van je CD-ROM een beetje defect en als het warm genoeg is maakt het een soort kortsluiting zodat hij steeds open en dicht gaat ...

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:15

Boy

www.byoscoop.nl

Heb je wel dat als hij bezig is met open en dicht gaan en je reboot, dat hij dan meteen vanaf het begin van het booten ook begint?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Verwijderd

Topicstarter
Nou er staat echt de aller nieuwste virusscanner op van Symantec, dus dat sub7 ofzo kan het niet zijn...

Verwijderd

Als je naar bijvoorbeeld DOS boot, doet ie het dan ook?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-03 20:34
Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 01:16:
Nou er staat echt de aller nieuwste virusscanner op van Symantec, dus dat sub7 ofzo kan het niet zijn...
1) wat voor cd-rom speler is het (merk, snelheid)
2) hoe lang heb je het probleem al
3) heb je iets veranderd aan de hardware config
4) hou oud is de speler
5) alle kabels gechecked

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Heb je blikseminslag gehad?
Of met je PC aan het sleutelen geweest, statische elektricitiet kan ook al wat invloed hebben.
Vaak genoeg een PC met een CD-ROm drive gezien die al vanzelf open en dicht ging.
Gebeurt dit voordat windows is opgestart?

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Draai eens even een ander OS, dan weet je meteen of het aan je hard/ of software ligt.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-03 12:05

Mex

Als het een Philips writer is dan is dit een bekend probleem, en op te lossen door middel van een firmware update.
Pagina: 1