Ik kan sinds kort kan ik mijn Pioneer DVD speler niet meer resetten. Als die nou op regiocode 2 stond had ik het niet zo erg gevonden maar het blijft staan op 1 dus 90% van mijn dvd's kan ik niet meer afspelen. Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen? Bedankt!!
Toevallig te vaak omgezet? Meestal kun je dat maar een keer of 6 doen namelijk
Dat werkt prima. Je moet natuurlijk zorgen dat je software ook regio vrij is/wordt he. Dus daar zul je ook software voor moeten downloaden.Verwijderd schreef op 07 juni 2003 @ 15:55:
En als dat nou niet werkt wat dan?
www.google.com
Daar is dat prima te vinden.
Als wàt nu niet werkt? Het flashen?Verwijderd schreef op 07 juni 2003 @ 15:55:
En als dat nou niet werkt wat dan?
Zoals je in de [faq]registratievoorwaarden[/] had kunnen lezen wordt hier op Gathering of Tweakers van je verwacht dat je überhaupt over basiskennis en researchcapaciteiten beschikt. Het is hier namelijk geen Helpdesk waarin je te pas en onpas vragen achterlaat. In dit geval had je jezelf allang kunnen helpen door in de search en/of in de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum te kijken 
In dit geval is dat dus de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (23-05-2003). Daarin staat wat je kan doen om je DVD speler regiovrij te krijgen
Lees vooral het Forumgedrag gedeelte van de registratievoorwaarden aandachtig door om te voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT
In dit geval is dat dus de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (23-05-2003). Daarin staat wat je kan doen om je DVD speler regiovrij te krijgen
Lees vooral het Forumgedrag gedeelte van de registratievoorwaarden aandachtig door om te voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()